Beantwoord

Ik kan niet aanmelden op de Easy banking app vanuit het buitenland

  • 24 October 2023
  • 2 reacties
  • 138 Bekeken

Ik verblijf momenteel in het buitenland en ik kan al enkele weken niet meer inloggen op mijn easy banking web app. Er komt telkens te staan dat de functie tijdelijk niet beschikbaar is door een technisch probleem. Ik heb de app al verwijderd en mijn toestel ook al herstart maar niets lukt. Een vriendin van mij die ook verblijft in het buitenland heeft exact hetzelfde probleem. Ik heb gebeld naar de technische dienst maar zij nemen niet op. Hoe kan dit zo snel mogelijk opgelost worden? 

icon

Beste antwoord van Julie N 25 October 2023, 09:53

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 1

Ik verblijf momenteel in het buitenland en ik kan al enkele weken niet meer inloggen op mijn easy banking web app.

Waarschijnlijk wordt de verbinding geblokkeerd door een plaatselijke proxyserver.   Niet eenvoudig op te lossen als men zich niet in de EU bevindt ...                 

Reputatie 2

Hallo @Niobe Seymus , 

 

Bedankt voor jouw bericht. 

 

Kan het kloppen dat jij een Android toestel hebt? 

Het klopt dat we op deze toestellen al enkele dagen technische problemen hebben. Je kan best de app verwijderen en opnieuw installeren. Als je dit hebt gedaan kan je de app terug gebruiken. 

 

Laat jij ons even weten of het gelukt is? 

 

Groetjes, 

Julie N 

Reageer