Ik verblijf momenteel in het buitenland en ik kan al enkele weken niet meer inloggen op mijn easy banking web app. Er komt telkens te staan dat de functie tijdelijk niet beschikbaar is door een technisch probleem. Ik heb de app al verwijderd en mijn toestel ook al herstart maar niets lukt. Een vriendin van mij die ook verblijft in het buitenland heeft exact hetzelfde probleem. Ik heb gebeld naar de technische dienst maar zij nemen niet op. Hoe kan dit zo snel mogelijk opgelost worden?
Ik verblijf momenteel in het buitenland en ik kan al enkele weken niet meer inloggen op mijn easy banking web app.
Waarschijnlijk wordt de verbinding geblokkeerd door een plaatselijke proxyserver. Niet eenvoudig op te lossen als men zich niet in de EU bevindt ...
Hallo
Bedankt voor jouw bericht.
Kan het kloppen dat jij een Android toestel hebt?
Het klopt dat we op deze toestellen al enkele dagen technische problemen hebben. Je kan best de app verwijderen en opnieuw installeren. Als je dit hebt gedaan kan je de app terug gebruiken.
Laat jij ons even weten of het gelukt is?
Groetjes,
Julie N
Reageer
Registreer op de community
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Welkom
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.