Skip to main content

Hallo

 

itsme vraagt om te heractiveren

Na het ingeven van de pincode verschijnt dit op het itsme scherm :

even geduld, we wachten tot we je identiteitsgegevens ontvangen van BNP Paribas Fortis.

al eens een paar gewacht en ook reeds enkele dagen laten voorbij gaan maar nog steeds dezelfde boodschap.

iemand advies ?

 

alvast bedankt

 

Dag @Guntherm,

 

Bedankt om ons te contacteren. Ik vind het vervelend dat je dit probleem ervaart. Dit is een gekend probleem bij Itsme. Gelukkig is hier ook al een mogelijke oplossing voor.

Je kan jouw contract via de website van itsme op jouw PC opnieuw heractiveren. Dan wordt dit ook aangepast op jouw smartphone. Hiervoor heb je echter wel een E-ID lezer nodig.

Indien je geen E-ID lezer hebt, kan je op hun website ook het contactformulier invullen. Dit vind je hier
Dan contacteert een werknemer van itsme jou om dit manueel op te lossen.
 

Groetjes,
Bert


Reageer