Beantwoord

Loyalty Community spaarprogramma Mastercard

  • 17 June 2024
  • 1 reactie
  • 18 Bekeken

Ik bestelde op 14/06/24 twee bons (t.w.v. 50€) via het Loyalty Community spaarprogramma van Mastercard, maar ik kreeg GEEN mail, ook niet bij de spammail

Bij de bevestiging van mijn bestelling kreeg ik wel mijn orderbevestigingsnummer met daarbij de melding dat ik bij problemen de klantendienst kan contacteren, maar als ik klik op "contacteer ons" op de website komt er steeds weer "Error 404". Achter deze link zit dus duidelijk een bug! (...of WIL men niet gecontacteerd worden..?)

Kan iemand mij het telefoonnummer of mailadres van de klantendienst bezorgen? Of kan mijn probleem via deze weg opgelost worden..?

icon

Beste antwoord van JoachimJ 17 June 2024, 12:18

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2

Beste @Demulan

Bedankt voor je bericht. Deze website wordt beheerd door Atos Worldline, waardoor wij dit niet meteen zelf kunnen oplossen. We gaan het in ieder geval wel doorgeven. Zou je ons via Easy Banking App beveiligd kunnen bellen? Je dient hiervoor onderaan in de App te klikken op “Communicatie” en nadien op “Neem contact met ons op”. Je komt dan in contact met een van onze medewerkers en dan wordt er gekeken hoe we dit zo snel mogelijk kunnen oplossen voor jou. Bedankt alvast. 

Groetjes,

JoachimJ

Reageer