De storing werd verholpen. Easy Banking App en Web zijn opnieuw beschikbaar.
Dank je wel voor de update Yannick.
Kan er eventueel ook wat meer informatie geboden worden waarom dit - zeker dit jaar - zo frequent voorkomt? Toen de beta-app er nog niet was werd het telkens op ‘de oude app’ gestoken en dat de beta stabieler zal draaien. Maar deze problemen zijn altijd voorgekomen op beide apps (en het web) dus de app heeft hier tot nu toe weinig verbetering in gebracht.
We blijven ons daarnaast ook inzetten om de stabiliteit van ons netwerk te optimaliseren.
Ook het inloggen via itsme bij easy banking web? Gisteren tweemaal itsme moeten starten om ingelogd te geraken. Probleem bij itsme of bij de bank?
Itsme had ook hinder. https://twitter.com/itsmeDigitalID/status/1331187584450633729?s=20
itsmeDigitalID @itsmeDigitalID Nov 24
itsme is opnieuw beschikbaar! Onze excuses voor het ongemak. itsme est disponible à nouveau! Nos excuses pour le désagrément. itsme is available again! Our apologies for the inconveniences.
itsmeDigitalID @itsmeDigitalID Nov 24
itsme is momenteel niet beschikbaar wegens een technisch probleem. Onze teams doen al het mogelijke om dit snel op te lossen. Wij houden je verder op de hoogte en verontschuldigen ons voor het ongemak.
Hallo
Ik kan me aanmelden maar de rekeningen worden niet ingeladen. Ook enorm traag is het aanmelden zelf.
Reageer
Registreer op de community
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Welkom
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Voer je e-mailadres in. Je ontvangt van ons een e-mail met daarin een link om een nieuw wachtwoord te kiezen.