Beantwoord

Overdracht bPost bankgegevens naar BNP Paribas Fortis banking

  • 21 January 2024
  • 13 reacties
  • 676 Bekeken

Stel vast dat de bankgegevens van de begunstigden die aanwezig waren in bPost banking NIET werden overgedragen naar de begunstigden in BNP Paribas Fortis banking. Kan dit alsnog in orde gebracht worden en door wie? Bedankt voor eventuele initiatieven.   

icon

Beste antwoord van LarsD 23 January 2024, 16:42

Bekijk origineel

13 reacties

Ook deze overdracht werd in orde gebracht waarvoor dank !

Beste

Ik was bpost klant en.nu kan ik niet online op bnpparibas

Dit is het abtwoord oo je vraag

Stel vast dat de bankgegevens van de begunstigden die aanwezig waren in bPost banking NIET werden overgedragen naar de begunstigden in BNP Paribas Fortis banking. Kan dit alsnog in orde gebracht worden en door wie? Bedankt voor eventuele initiatieven.   

Bij mij verliep de overgang van BPost naar BNP Paribas zowel via Web als via de App vrij vlekkeloos.

Wel tref ik bij een overschrijving geen enkele BPost begunstigde met zijn banknummer meer aan …
Begunstigden die ik in de loop van de jaren allemaal opsloeg en dat zijn er 10-tallen !
Nog iemand met hetzelfde problemen ?

Al vele jaren een tevreden klant van de bpost. Helemaal niet tevreden met de overgang naar bnp Paribas: telefonisch is de helpdesk onbereikbaar. Er wel in geslaagd om een klantnummer te bemachtigen, maar dan hield het op. Onmogelijk om itsme te koppelen aan mijn bankkaart, herkent mijn pincode niet. Na vijf pogingen wordt mijn bankkaart geblokkeerd! Via een vriendelijke medewerker van een plaatselijk bnp Paribas-agenschap gedeblokkeerd. Voor de rest, absolute radiostilte. De bank doet niet eens een poging om haar gedupeerde nieuwe klanten in te lichten over wat er aan de hand is. 

 

 
Reputatie 4

Hallo @Rog Den, @Peggy vranckx, @Bracked, @Paya,

Bedankt voor jullie geduld. Onze excuses voor het ongemak dat dit probleem veroorzaakt. Bij enkele klanten is er dus helaas nog een probleem met de online toegang.

Momenteel kunnen we voor dit probleem op te lossen enkel aanraden telefonisch contact te zoeken via het Easy Banking Centre: 02 762 60 00 of langs een kantoor te gaan.

Het Easy Banking Centre is open op werkdagen van 7u tot 22u en op zaterdag van 9u tot 22u.

Wij hopen natuurlijk dat deze problemen zo snel mogelijk zijn opgelost.

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Bedankt voor de reactie Lars.  Vandaag heb ik vastgesteld dat langs gaan bij een kantoor me ook niet verder helpt: een medewerker van het kantoor aan de Kolveniersgang in Gent vertelde mij dat IT-storingen aan de basis liggen van de  problemen. En dat het hier over heel wat meer gaat dan enkele klanten. En bellen naar het nummer 02 762 60 00 kan ik al helemaal niemand aanbevelen: je spreekt tegen een computer die antwoord dat hij het probleem niet verstaat. Hopeloos. En cynisch. 

 

Nog steeds problemen en ik heb inderdaad gebeld .

Er is blijkbaar iets geblokkeerd ik hoop dat het snel in orde is ,ik kan niks doen niet online niet met de kaart .

Ze zeggen deze avond nog eens te proberen ik heb lang moeten wachten voor ik iemand aan de lijn kreeg.

Met 8 kindjes in de opvang is het niet gemakkelijk om te bellen ook niet.

Vranckx peggy

Reputatie 4

Hallo @Paya, @Peggy vranckx,

We hebben daarom hiervoor ook een banner voorzien via onze website en app. Hierin ga je ook een lijn vinden die je kan contacteren indien je nog technische problemen ervaart.

Ondertussen werken we achterliggend eraan om deze problemen zo snel mogelijk op te lossen.

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

It was so stressful I went to the ATM to withdraw money my card not working and I tried to buy anything in the shop, but I tried to transfer some money to my friend I ain't working either. I went to the office Yesterday they told me BNP has blocked my account. Asked why and they said it is because of transition for Bpost to BNP. It is now 6days without using my account. I don't know how I am going to eat tomorrow 

Reputatie 4

Hello @Response01,

Thank you for your message.

We apologize for this problem. Normally this should of course not happen. So you were in one of our branches. They offered no solution or perspective to solve it? We are working hard to make sure that every client that comes to us with these problems can be helped.

It just requires more investigation into the cause of the problem. There could be various reasons why the account was blocked. 

We do advice to contact our helpdesk 02 433 40 93. You can call on working days from 7 am to 10 pm and Saturday from 9 am to 5 pm. That way you can let it be investigated further and hopefully you will have access to everything as soon as possible.

 

Kind regards,

LarsD

Beste

Bij mij is nu alles oke 👍 

Ik ben opgelucht

Bedankt voor de update, @Peggy vranckx . En bedankt voor je geduld.

 

Groetjes,

Liz

Reageer