Beantwoord

verkeerd gebruik adres

  • 18 November 2021
  • 2 reacties
  • 110 Bekeken

Lisa Warnecke

XX-XXXXX-XX

klantnummer XXXX XXXX

te gebruiken adres : 

op 22/10/2021 werd het bericht betreffende depositobescherming naar het oude adres. 

De uitreksels komen wel aan een ander adres

Bedankt om het aan te passen

icon

Beste antwoord van YannickB 18 November 2021, 13:46

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4

Hallo, @Hendrik Van Glabeke,

We hebben alvast je bericht aangepast omdat er namelijk persoonlijke gegevens in stonden. Dit is een online platform dat door iedereen bekeken kan worden, dus ook door personen met slechte bedoelingen. Daarmee raden we aan om nooit zo maar persoonlijke gegevens online te geven.

Voor de verzending van de uittreksels aan te passen, kan je werken via de Easy Banking Website:

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Reputatie 7

Dag @Hendrik Van Glabeke 

Om hier nog even op terug te komen:

Als je verhuisde, dan dient iedereen die onder hetzelfde dak woont ook zijn of haar identiteitskaart opnieuw te laten registreren bij de bank. Als je een Belgische elektronische identiteitskaart (eID) een een kaartlezer voor eID’s hebt, dan kan dat via Easy Banking:

Heb je dat niet, dan bel je ons Easy Banking Centre best even op via Communicatie onderaan in Easy Banking App of via 02 762 60 00. Op die manier kunnen we al je gegevens aanpassen zodat er geen documenten of kaarten naar een verkeerd adres verzonden worden.

Reageer