Beantwoord

HelloBank: inactief

  • 31 January 2023
  • 1 reactie
  • 229 Bekeken

Hallo, 

Ik heb een HelloBank account en ik heb er nooit geld opgezet. Omdat ik nooit een kaart gebruik was ik mijn code vergeten. Die pincode werd dan met post naar mij doorgestuurd na aanvraag. Ik heb mezelf proberen inloggen in de app maar blijkbaar was ik inactief geweest. Elke keer dat ik probeer met het inloggen, krijg ik een foutmelding dat dit niet mogelijk is en dat de kaart te lang inactief was. Wat moet ik nu doen?

 

 

icon

Beste antwoord van CaroleL 1 February 2023, 14:29

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2

Hallo HelloNemf,

 

Gezien de situatie, adviseer ik u om even telefonisch contact met ons op te nemen.

Zo kan er een nieuwe bankkaart worden besteld en krijgt u weer toegang tot de rekening.

 

Aangezien u geen toegang meer heeft tot Easy Banking, kunt u eenvoudig bellen naar 02 433 41 41.

 

Met vriendelijke groeten,

CaroleL

Reageer