Skip to main content

Mijn bank app terug aanmelden krijg geen sms op mijn gsm 

gsm is S24 ultra Samsung

Mijn bank app terug aanmelden krijg geen sms op mijn gsm 

gsm is S24 ultra Samsung

Hallo,

Heb je de app Hello Bank of Easy Banking app geïnstalleerd op je smartphone en ben je in België ? Dit laatste is belangrijk omdat het uur van de smartphone op Belgische tijd moet staan, gesynchroniseerd met de interne tijd van je kaartlezer
Easy Banking app android :
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.bnpp.easybanking&hl=nl&gl=nl
Hello bank Android : 
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.bnpp.hellobank&hl=nl

Deze methode kan helpen, echter niet gegarandeerd zeker :

Als je de sms met de activeringscode niet ontvangt, doe dan het volgende:
zorg ervoor dat je datum/tijd is ingesteld op "automatisch" (dit kun je vinden in de instellingen van je smartphone)
DAN :
- verwijder de applicatie ;
-zet je mobiele telefoon uit ;
-herstart ;
-sms START naar 8667 
(hierdoor wordt uw telefoonnummer geactiveerd zodat u de volgende keer dat u een profiel aanmaakt in onze BNP Paribas of Hello Bank applicatie een sms ontvangt)
-installeer de applicatie opnieuw (het activatienummer per sms wordt automatisch ingevuld in de app, dit was bij mij het geval)
De activering zou succesvol moeten zijn.

Als dit niet werkt, kunt u ook het telefoonnummer van iemand anders gebruiken (dit wordt slechts eenmaal gebruikt om de applicatie te activeren).
Soms ondersteunt je provider geen reclametekstberichten. Het nummer 8667 wordt alleen door BNP Paribas/Hello Bank gebruikt om de app te activeren.

Hopelijk helpt dit voor jou.


Hallo,
Vermits je hier je vraag gesteld hebt in het forum van Hello bank : als je bij Hello Bank bent, installeer je best de Hello Bank app.
Dit was ik nog vergeten te zeggen.


Dag @Giovanni zipagio ,

 

Bedankt voor je antwoord, @Gella . Dit is helemaal correct.

Moest dit toch niet helpen, aarzel niet om ons het te laten weten. 

 

Groetjes,

Liz


Reageer