Beantwoord

Geen toegang tot Easy banking (pensioenfonds)

  • 1 December 2021
  • 1 reactie
  • 243 Bekeken

Beste,

Ik heb enkel een spaarrekening bij jullie staan (fonds). 
Ik heb hierdoor ook geen bankkaart en dus geen toegang tot de Easy banking app. Iedere vraag verliep in het verleden met een medewerker die intussen niet meer bij jullie blijkt te werken. Verder krijg ik jaarlijks een reminder om bij te storten, maar ik ontvang geen informatie met een overzicht van stortingen, gespaard kapitaal etc. Aanpassingen van bv het plafond kan ik ook niet doen. Niet erg praktisch dus.

Wie contacteer hier ik voor?

Mvg

 

 

 

icon

Beste antwoord van JillH 1 December 2021, 14:44

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2

Dag @Vdb ,

 

bedankt voor je bericht.

Indien je geen zichtrekening en bankkaart bij ons hebt, heb je inderdaad geen toegang tot online banking.

In dat geval neem je best contact op met het kantoor bij jou in de buurt of op ons rechtstreeks telefoonnummer 02 762 60 00.

 

Fijne dag verder,

Jill

Reageer