Skip to main content

Hallo,

ik heb gedurende meer dan 20 jaar geld gestort op een pensioenspaarrekening van Bnp Paribas Fortis.

 

Nu woon en werk ik al een aantal jaren in het buitenland (Spanje). Ik ben dus in Spanje gedomicilieerd en ik heb ondertussen ook geen zichtrekening meer in België.

Simpele vraag, hoe kan ik mijn pensioenspaarrekening on-line beheren wanneer ik geen Belgische zichtrekening en dus ook geen Belgische bankkaart heb?  Ik heb Easy Banking bekeken maar zonder Belgische bankkaart kan ik niks. Wie kan mij helpen?

 

Met vriendelijke groet,

Kris.

Hallo @KrisVerschueren,

 

Bedankt voor je bericht!

 

Er zijn verschillende oplossingen in deze situatie.

Echter is het moeilijk om de gepaste oplossing voor jou te zoeken zonder toegang tot jouw profiel.

 

Mogen wij je vragen om even telefonisch contact met ons op te nemen zodat we dit samen kunnen bespreken?

Je kunt dit heel eenvoudig aan de hand van volgende stappen:

  • Aanmelden in de app via paswoord of vingerafdruk;
  • Kiezen voor ‘Communicatie’ rechtsonder;
  • 'Easy Banking Centre'
  • Een onderwerp selecteren; in dit geval 'rekeningen en kaarten'
  • Je krijgt een collega met de juiste expertise aan de lijn.

Of:

  • Bellen  naar 02/ 762 60 00
  • Jouw klantnummer ingeven en JOUW Easy Banking Phone Code

Indien je niet over de Easy Banking Phone Code of Easy Banking App beschikt, kun je ons ook gewoon contacteren op het nummer 02/ 762 60 00.

 

Op deze manier kunnen wij je de oplossing geven die het best bij je past.

 

Groetjes,

CaroleL

 


Hallo Carolet,

bedankt voor de info, ik neem contact met jullie op.

 

Met vriendelijke groeten,

Kris .


Reageer