Beantwoord

Upgraden pensioenspaarrekening naar maximaal spaarbedrag

  • 2 February 2021
  • 5 reacties
  • 399 Bekeken

 

 

icon

Beste antwoord van YannickB 2 February 2021, 13:38

Bekijk origineel

5 reacties

Hey @Alexander ,

Ik vermoed dat hij aan het kijken was op onze algemene website, niet binnen in Easy Banking Web.

Groetjes,

Lieze

Reputatie 6
Badge +3

Als Paulus geen bankkaart heeft hoe kan hij dan in Easy Bank Web aanmelden? Dat versta ik niet zo goed.

Reputatie 1

Dag Paulus

 

Als je niet beschikt over een bankkaart, dan zal deze aanpassing moeten gebeuren door een collega. U kan ons iedere werkdag vanaf 7u tot 22u bereiken op 02 762 60 00. Weet dat onze lijnen minder druk zijn ‘s avonds na 18u.

 

Groeten

LienV

Tja, tussen Sparen en beleggen en Mijn beleggingen wordt een kaartnummer gevraagd; ik heb geen kaartnummer (ook geen debetkaart trouwens); wel een klantnummer maar verder geraak ik dus niet … 

Daarstraks een half uur aan de lijn van de helpdesk gehangen maar iedereen bleek “in gesprek” …

Sta dus nog even ver ...

Reputatie 7

Hallo Paulus,

Afgaande op de titel van je bericht vermoed ik dat je wilt weten hoe je het maximumbedrag voor pensioensparen wijzigt.

Dat doe je zo:

  • Meld met pc of laptop aan via https://www.bnpparibasfortis.be/.
  • Klik bovenaan op Sparen en beleggen en kies voor Mijn beleggingen.
  • Klik rechts van je pensioenspaarrekening op de horizontale strepen en kies voor Wijzigen.
  • Kies onderaan het plafond (maximumbedrag) dat je in 2021 wilt kunnen storten en klik op Volgende.
  • Vink het vakje aan om aan te geven dat je akkoord gaat met alle voorwaarden.
  • Volg de stappen met je debetkaart en kaartlezer en druk op Bevestigen.

Reageer