Hallo Paulus,
Afgaande op de titel van je bericht vermoed ik dat je wilt weten hoe je het maximumbedrag voor pensioensparen wijzigt.
Dat doe je zo:
Tja, tussen Sparen en beleggen en Mijn beleggingen wordt een kaartnummer gevraagd; ik heb geen kaartnummer (ook geen debetkaart trouwens); wel een klantnummer maar verder geraak ik dus niet …
Daarstraks een half uur aan de lijn van de helpdesk gehangen maar iedereen bleek “in gesprek” …
Sta dus nog even ver ...
Dag Paulus
Als je niet beschikt over een bankkaart, dan zal deze aanpassing moeten gebeuren door een collega. U kan ons iedere werkdag vanaf 7u tot 22u bereiken op 02 762 60 00. Weet dat onze lijnen minder druk zijn ‘s avonds na 18u.
Groeten
LienV
Als Paulus geen bankkaart heeft hoe kan hij dan in Easy Bank Web aanmelden? Dat versta ik niet zo goed.
Hey
Ik vermoed dat hij aan het kijken was op onze algemene website, niet binnen in Easy Banking Web.
Groetjes,
Lieze
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.