Beantwoord

aflossingstabel

  • 12 November 2020
  • 4 reacties
  • 893 Bekeken

Beste, 

Ik ben Baert Mathias, en zit op Hotelschool Ter Groene Poorte, Brugge in het 6e jaar Hotel, BSO.

Voor mijn Geïntegreerde proef, (Monografie Economie) kreeg ik de opdracht om een FICTIEVE lening aan te gaan en hiervan aflossingstabellen te krijgen. Dit gaat over een vaste en een degressieve aflossingstabel voor de fictieve lening. Zou dit mogelijk zijn om dit te kunnen krijgen en langs te kunnen komen bij u hiervoor? ( Maar wegens Corona snap ik dat dit moeilijk zal worden, het zou ook super zijn moest dit via mail kunnen gekregen worden.) 

De “investering” die ik maak is een vriescel met de prijs van 6.136,30 - Excl. BTW. Ik zou deze graag lenen op een tijd van 5jaar. Maar als dit niet kan zou 3 jaar ook goed zijn. Zouden jullie mij kunnen helpen? 

Met vriendelijke groeten 
Baert Mathias 

icon

Beste antwoord van Anonymous 12 November 2020, 13:57

Bekijk origineel

4 reacties

Hey @Mathias baert ,

Een simulatie hiervan kan je via onze website aanvragen.

Moest dit niet genoeg informatie bevatten, raad ik je aan je vraag, inclusief alle details en gegevens die je hebt, door te mailen naar internships@bnpparibasfortis.com

Dit e-mailadres is specifiek voor projecten en thesissen van hoge  scholen en universiteiten. Mijn collega’s kijken zo wat ze voor je kunnen betekenen. Geef hier zeker ook je contactgegevens mee.

Groetjes,

Lieze

Bedankt voor de info!

 

mvg Mathias,

Beste, 

ik heb een mailtje gestuurd naar internships en dit was mijn antwoord:

Beste afzender, Wij danken u voor uw e-mail en voor de interesse die u toont in ons studentenstageaanbod. We zullen er naar kijken en zullen zo snel mogelijk contact met je opnemen. Desalniettemin kan er door het grote aantal sollicitaties dat we momenteel ontvangen, en door de beperkingen van Covid, enige vertraging ontstaan in de verwerking van uw aanvraag. Dank u voor uw geduld. Met vriendelijke groet, Het mobiliteits- personeelsbureau 

The Mobility & staffing Office

Hey @Mathias baert ,

Dit adres wordt ook gebruikt voor stageaanvragen. Je vraag zal wel degelijk behandeld worden!

Groetjes,

Lieze

Reageer