Vraag over zorglening


Goeiedag,

 

Ik heb ondertussen al naar 3 nummers gebeld :

02 205 57 14

02 762 60 00

02 433 41 36

 

Ik hing altijd ongeveer 10 minuten aan de lijn en nooit kreeg ik een medewerker aan de lijn !

 

Dit vind ik toch beneden alle peil.

 

Het is volgens mij toch niet zo moeilijk om, binnen een aanvaarbare tijd, een telefoon te beantwoorden.

Ik heb ook mijn eigen telefoonnummer gegeven zodat jullie mij zelf kunnen bellen, nadat ik zovele keren heb geprobeerd jullie te bereiken.

 

Ik ga nu nog eens proberen via jullie "community", maar ook daar verwacht ik aan het lijntje gehouden te worden.

 

Misschien tot ziens .....

 

Gunther.


12 reacties

Hey @Gunther H ,

Mijn excuses voor de lange wachttijd.

Waar heb je precies je gsm-nummer achtergelaten om teruggebeld te worden?

Ben je al geïnformeerd naar onze manieren om prioritair behandeld te worden in de wachtrij?

De makkelijkste manier is om binnen te bellen via je Easy Banking App bij “Contacteer ons” en “Bel ons”.

Indien je geen smartphone hebt, kan je ook binnenbellen met de Easy Banking Phone code.

Groetjes,

Lieze

Goeiedag,

Bedankt om te antwoorden.

Als je de voorafgaande mails had gelezen, had je kunnen zien dat mijn telefoonnummer onder mijn naam stond genoteerd.

Enfin, via-via heb ik gezien dat ik enkele documenten (loonbrief, kinderbijslag...) moet opsturen via de Easy Banking Web.

Maar toen ik daarmee bezig was kreeg ik de volgende foutmelding :

Door een technisch probleem worden niet al je gegevens getoond. Gelieve je bewijsstukken later te uploaden, in je kredietoverzicht in Easy Banking Web.

Hoe lang gaat dit probleem duren ?

Alvast bedankt voor je antwoord.

Groeten.

Gunther.

Hey @Gunther H ,

Via de Community heb ik geen toegang tot je persoonlijke gegevens, mails en andere communicatie.

Dit is een openbaar forum waar je vragen kan stellen en elkaar kan verderhelpen.

Jammer om te horen dat je niet al je bewijzen kan indienen. Voor zover k weet is er geen algemeen probleem. Zijn dit pdf of jpg bestanden, of nog een ander type?

Groetjes,

Lieze

Ik ga nog eens proberen om die documenten te uploaden.

Groeten.

Gunther.

Dag Lieze,

vandaag is het wel gelukt om die 4 documenten te uploaden.

Het antwoord volgt over 2 dagen, blijkbaar.

Groeten.

Gunther.

Hey @Gunther H ,

 

Super dat het in orde is!

 

Groetjes,

Lieze

Dag Lieze,

Kan je nog één ding nagaan ?

In de vraagstelling staat er dat ik een zorglening wil, maar ik wil een groene lening voor zonnepanelen, jullie Energiekrediet.

Ik hoop dat mjin vraag goed is doorgekomen bij jullie diensten…

Groeten.

Gunther.

Hey @Gunther H ,

 

Dit bericht op de Community wordt niet gelinkt aan jouw aanvraag. Als je bij de aanvraag heeft gekozen voor een energiekrediet zal dit in orde zijn!

 

Groetjes,

Lieze

Bedankt.

Graag gedaan, @Gunther H!

Groetjes,

Lieze

Goeiedag kan ik 650 of 800 lenen en in stukken afbetalen met hetgeen wat ik maandelijks moet betalen ben bereid voor te betalen omdat ik met men vriendin same woon en het is voor een kinderbed niewe salon niewe tv en nieuw matras te gaan kopen anders zitte we in een leeg huis zoude jullie me kome helpent dat tis dringend wat een kind is op komst en de eerst september verhuizen we en 2 weken laters de baby er mvg zoude jullie kunnen helpen aub mvg Jonathan 

Reputatie 7

Hallo Jonathan,

Ik kan je via deze community jammer genoeg niet zeggen of je in aanmerking komt voor een lening, want we hebben via deze weg geen enkele toegang tot persoonlijke en bancaire informatie.

Je kan wel een lening aanvragen via onze website. Als je het geld dringend nodig hebt, dan raad ik je aan om ons te bellen op 02 762 60 00 en een afspraak op je kantoor te maken.

Reageer