Beantwoord

Aanmaken nieuwe begunstigde lukt niet meer

  • 27 February 2023
  • 1 reactie
  • 146 Bekeken

Goedemiddag, sinds een aantal dagen kan je via de app geen nieuwe begunstigde meer aanmaken? Een overschrijving uitvoeren naar een nieuwe begunstigde kan dus alleen via de laptop momenteel?

icon

Beste antwoord van CaroleL 27 February 2023, 15:31

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2

Hallo Hannelore,

 

Wij hebben het even getest en kunnen nog steeds begunstigden aanmaken via beide kanalen. Wij adviseren u om even beveiligd contact met ons op te nemen zodat we uw Easy Banking kunnen onderzoeken.

Dit kunt u heel eenvoudig door volgende stappen te volgen: 

> Aanmelden in de app via paswoord of vingerafdruk;

> Kiezen voor ‘Communicatie’ rechtsonder;

> 'Easy Banking Centre'

> Een onderwerp selecteren; in dit geval 'Online Bankieren'

> U krijgt een collega met de juiste expertise aan de lijn.

Of:

> Bellen naar 02/ 762 60 00

> Uw klantnummer ingeven en uw Easy Banking Phone Code

Indien u niet over de Easy Banking Phone Code of Easy Banking App beschikt, kunt u ons ook gewoon contacteren op het nummer 02/ 762 60 00.

 

Groetjes,

CaroleL

Reageer