Beste antwoord van CaroleL
Bekijk origineelHallo Ann,
Voor het deblokkeren van uw kaart neemt u best even beveiligd telefonisch contact met ons op. Zo kunnen wij nakijken wat er mogelijk is. U kunt dit heel eenvoudig door volgende stappen te volgen:
> Kiezen voor ‘Communicatie’ rechtsonder;
> 'Easy Banking Centre'
> Een onderwerp selecteren; in dit geval 'rekeningen en kaarten'
> U krijgt een collega met de juiste expertise aan de lijn.
Of:
> Bellen naar 02/ 762 60 00
> Uw klantnummer ingeven en uw Easy Banking Phone Code
Indien u niet over de Easy Banking Phone Code of Easy Banking App beschikt, kunt u ons ook gewoon contacteren op het nummer 02/ 762 60 00.
Groetjes,
CaroleL
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Voer je e-mailadres in. Je ontvangt van ons een e-mail met daarin een link om een nieuw wachtwoord te kiezen.