Beantwoord

bij naar beleggingen te gaan blijft de computer hangen

  • 2 December 2021
  • 15 reacties
  • 214 Bekeken

wanneer ik ben ingelogd pc banking en ik ga naar beleggingen , dan blijft de computer hangen en kan ik niet meer verder, kan wel met de linkermuisknop boven links op het pijl links terug naar de vorige bladzijde  van mijn rekeningen 
kan dat worden opgelost en hoe

met vriendelijke groeten 

raphael lanneau

icon

Beste antwoord van JillH 2 December 2021, 15:36

Bekijk origineel

15 reacties

Reputatie 2

Dag @raphael.lanneau ,

 

er zijn momenteel geen algemene technische issues gemeld met het tabblad “Sparen en Beleggen”.

Kan je alsjeblieft eens proberen of dit ook het geval is bij een ander internetprogramma? (bv. Internet Explorer, Internet Edge, Google Chrome, Mozilla Firefox,..)

 

Alvast bedankt,

Jill

 

ook uitgeprobeert met internet edge en hier ook het zelfde probeem, bij beleggingen blijft hij hangen.

vrgr

raf

Reputatie 2

@raphael.lanneau ,

 

Het kan om een tijdelijk serverprobleem gaan.

Als het niet dringend is, kan je dan alsjeblieft over een paar uur nogmaals proberen?

Indien het blijft aanhouden, mag je uiteraard contact opnemen met onze technische helpdesk via de Communicatie knop in Easy Banking App op je smartphone (of via het nummer 02 433 40 92).

Indien je dringend informatie nodig hebt in verband met je spaar- en beleggingsdiensten, kan je ons telefonisch bereiken, ook via de Communicatie knop in Easy Banking App, waarbij je als onderwerp “Sparen en beleggen” kiest (of via het nummer 02 433 41 34).

 

Alvast bedankt,

Jill

beste,

ik heb het probleem zelf kunnen oplossen,door mijn virusscanner avast een instelling te veranderen.

maar alvast bedankt voor de hulp

beste,

ik heb het probleem zelf kunnen oplossen,door mijn virusscanner avast een instelling te veranderen.

maar alvast bedankt voor de hulp

Beste Raphael

 

Ik heb ook gelijkaardige problemen, kan je mij zeggen welke instellingen je in je antivirusprogramma hebt moeten aanpassen?

 

Alvast bedankt

Groeten

@raphael.lanneau , 

Ook ik heb hetzelfde probleem. Kan je zeggen wat je precies hebt aangepast in antivirus?

 

Merci!

Ik heb hetzelfde probleem. De helpdesk kon me niet helpen. 
Het gebeurt in Edge, Chrome en Firefox.
Virusscanner AVG Anti track aangepast: website toegelaten.
Maar nog altijd niets.

DE helpdesk beweerde dat ze nog nooit hiervan hadden gehoord. Deze thread bewijst het tegendeel.  

@vmeus 

Ook bij mij werd de helpdesk gecontacteerd door iemand van BNP zelf. Ook ik kreeg instructies om de website te whitelisten. Maar probleem kan daar niet zitten, denk ik, want andere zaken werken wel op de website…

Hier ook AVG antivirus...

@JillH : kunnen jullie dit nog eens verder laten bekijken door jullie helpdesk/technische teams?

Reputatie 7

@Stijn124 Ik heb het doorgegeven, al vermoed ik dat we voor dit probleem meer info over jouw bezoek aan die pagina moeten kunnen opvragen. Wat jammer genoeg enkel telefonisch kan.

@vmeus Hebben mijn collega’s je gezegd dat het zou onderzocht worden of dat iemand je zou terugbellen?

De Easybank helpdesk ging het doorgeven maar nog niets gehoord. Is erg vervelend. 

 

@vmeus, @YannickB : is er vooruitgang geboekt ivm dit probleem?

Nee, niets meer gehoord. Is erg vervelend.

Reputatie 7

Hallo @Stijn124 @vmeus 

Kunnen jullie even nakijken of jullie naast het antivirus onderdeel van AVG ook de AVG Secure browser hebben geïnstalleerd? Zo ja, dan dien je dit uit te schakelen of te verwijderen, want het is niet compatibel met onze website.

Plots lijkt het probleem opgelost. De tabs beleggingen en spaarrekeningen werken weer.
Ik heb niets meer veranderd en ook niets meer van BNP gehoord, dus het blijft gissen waar het probleem zit of zat.
I heb idd AVG secure browser op mijn computer staan, maar die gebruik ik helemaal niet voor BNP. 

Bovendien staat die er nog op en het werkt nu wel. Heel vreemd allemaal. 

Maar goed, het lijkt opgelost.

Ik kom hier terecht omdat het probleem met de toegang tot beleggingen op de website voor mij niet opgelost geraken. Zoals hierboven gemeld blijft de computer hangen wanneer ik op de tab beleggingen klik. Iemand van de helpdesk verwees hiervoor naar de betalende versie van het AVG antivirus systeem dat op mijn laptop staat. Dat kan kloppen want op een pc zonder AVG lukt  beleggingen consulteren perfect. 

Is hier een oplossing voor?

Ik kan toch moeilijk het AVG systeem uitschakelen om mijn beleggingen te consulteren!

Reageer