Ik wil iets overschrijven van mijn geld maar het gaat niet, ik krijg telkens een probleem melding. “U hebt geen rekeningen die geschikt zijn om overschrijvingen uit te voeren.” ik snap niet echt hoe dat het dit kon gebeuren.
Mvg.
Ik wil iets overschrijven van mijn geld maar het gaat niet, ik krijg telkens een probleem melding. “U hebt geen rekeningen die geschikt zijn om overschrijvingen uit te voeren.” ik snap niet echt hoe dat het dit kon gebeuren.
Mvg.
Hoi
Gaat het om een overschrijving vertrekkende van een spaarrekening?
Groeten
LienV
Neen, van mijn zichtrekening.
Dan kan je dit best laten nakijken door een adviseur, deze kan dan zien of er iets is dat zo’n transactie tegenhoudt.
Kan je ons bereiken via de app?
Via de app kan je aanmelden en onderaan kiezen voor 'Contacteer ons' en te drukken op de telefoon bij 'Bel ons’, zo kom je vlot bij ons binnen.
Ja, ik zal het doen.
Alvast bedankt.
Na 45min te wachten is het nog steeds niet opgelost..
Hey
Is er onlangs iets gewijzigd aan jouw rekening? Of heb je een tijdje ongeoorloofd negatief gestaan?
Groetjes,
Lieze
Neen, normaal gezien niet.
Op dit moment is het wat minder druk. Weet ook dat het Easy Banking Center vanavond tot 22u bereikbaar is, en morgen van 9u tot 17u.
Groeten,
LienV
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.