Beantwoord

Overschrijvingen

  • 20 April 2020
  • 8 reacties
  • 634 Bekeken

  • Ontdekker - Niveau 2
  • 4 reacties

Ik wil iets overschrijven van mijn geld maar het gaat niet, ik krijg telkens een probleem melding. “U hebt geen rekeningen die geschikt zijn om overschrijvingen uit te voeren.” ik snap niet echt hoe dat het dit kon gebeuren. 

 

 

Mvg.

icon

Beste antwoord van LienV 24 April 2020, 12:30

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 1

Hoi @Sebyi !

 

Gaat het om een overschrijving vertrekkende van een spaarrekening?

 

Groeten

 

LienV

Neen, van mijn zichtrekening.

Reputatie 1

Dan kan je dit best laten nakijken door een adviseur, deze kan dan zien of er iets is dat zo’n transactie tegenhoudt.

 

Kan je ons bereiken via de app?

Via de app kan je aanmelden en onderaan kiezen voor 'Contacteer ons' en te drukken op de telefoon bij 'Bel ons’, zo kom je vlot bij ons binnen.

Ja, ik zal het doen.

 

Alvast bedankt. 

Na 45min te wachten is het nog steeds niet opgelost.. 

Hey @Sebyi ,

 

Is er onlangs iets gewijzigd aan jouw rekening? Of heb je een tijdje ongeoorloofd negatief gestaan?

 

Groetjes,

Lieze

Neen,  normaal gezien niet.

Reputatie 1

@Sebyi, Kan je nog eens proberen onze adviseurs op te bellen met je app?

Op dit moment is het wat minder druk. Weet ook dat het Easy Banking Center vanavond tot 22u bereikbaar is, en morgen van 9u tot 17u.

 

Groeten,

 

LienV

 

 

Reageer