Beantwoord

termijnrekening

  • 14 February 2023
  • 5 reacties
  • 2473 Bekeken

Uw spaarrekening plus  geeft 0.50 + 0.75 interest tot 100000. e

Wat  is de rentevoet die u geeft voor 100.000 euro voor een termijn van 1 jaar en 2 jaar aub

MVG

 

 

icon

Beste antwoord van JarneM 16 February 2023, 12:21

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 2

Hallo @eddy costal ,

 

Je spreekt in jouw vraag over 2 verschillende zaken namelijk enerzijds een Spaarrekening Plus en anderzijds een termijnrekening.

Alvast mijn excuses dat jouw vraag verkeerd werd geinterpreteerd en je dus meer info wenst over een termijnrekening.

 

Voor een termijnrekening wordt de rente op jouw termijnbelegging bepaald door de looptijd die je kiest. Die langetermijnrente blijft gelijk gedurende de hele periode. Je weet dus vooraf precies hoeveel jouw geld zal opbrengen. Je kiest zelf of je de interest jaarlijks, driemaandelijks, maandelijks of op het eind van de looptijd ontvangt en op welke zicht-of spaarrekening die wordt gestort.

 

Hier kan je zeker en vast wat algemene info en voorwaarden terugvinden over de termijnrekening. Verdere info zal je best telefonisch bespreken met onze collega’s via het nummer 02 433 41 34 gezien we via deze weg geen advies kunnen geven omtrent termijnrekeningen.

 

 

Vriendelijke groeten,

JarneM

ONBEGRIJPELIJK!!!!

Ik heb de indruk dat er NIET gelezen wordt wat er gevraagd wordt of is men ZO onbekwaam,?????

 

Wederom geeft u antwoord over de SPAARREKENG PLUS ( wat ik, zoals u zelf zegt, dus al  van in het begin zelf weet, en GEEN antwoord  op mijn vraag)

De vraag gaat over een TERMIJNREKENING

Dus lees TERMIJNREKENING en NIET SPAARREKENING

 

Reputatie 2

Hallo @eddy costal ,

 

Zoals je zelf reeds hebt aangegeven en ook terug te vinden is via de link naar onze website in mijn vorige antwoord bestaat de Spaarrekening Plus dus uit een basisrente van 0,50% en een getrouwheidspremie van 0,75%.

Dit zijn beide brutopercentages op jaarbasis.

 

Vriendelijke groeten,

JarneM

Gewoon even schrijven dat u  : x% geeft voor een termijnrekening van 1 jaar voor 100000 euro - is dus onmogelijk .??

Ik dacht dat on- line beantwoorden de moderne standaard zou zijn maar….

Ouderen en zij  die slecht ter been zijn, moeten dus naar het kantoor gaan(+ vervoerkosten betalen  en tijdverlies lijden enz)

Slechthorenden en ouderen moeten dus telefonisch contact opnemen ( + telefoonkosten en wachttijden enz) 

Dus niet zo tevreden over dit antwoord  Ik denk als  anderen en uw directie dit zouden lezen ook niet héél tevreden zouden zijn.

 

MVG

Eddy Costal

 

 

 

Reputatie 2

Hallo @eddy costal ,

 

Je kan alle info over de Spaarrekening Plus hier terugvinden.

Indien je meer info wenst of deze wenst aan te vragen kan je telefonisch contact opnemen met ons Easy Banking Centre via het nummer 02 433 41 34 of een afspraak maken in jouw kantoor.

 

Later dit jaar zal je dit ook zelf online kunnen aanvragen.

 

 

Vriendelijke groeten,

JarneM

Reageer