Beantwoord

verandering van pack

  • 8 November 2023
  • 1 reactie
  • 448 Bekeken

Net zoals iedereen kreeg ik de mededeling dat mijn huidige comfort wordt omgezet naar een Easy Guide Pack. Maar geen nood, indien niet akkoord kan je dit laten aanpassen.

Dus geen probleem, ik stuur een mail dat ik meer dan genoeg heb met het Easy Go Pack : ik hebben geen kredietkaart en ik doe al mijn verrichtingen zelf, elektronisch. Ik ben eigenlijk al jaren niet meer in de bank geweest. 

Krijg ik volgend antwoord terug : “Aangezien u een Priority klant bent is het niet mogelijk om voor het Easy Go Pack te kiezen. Dit doordat bij een Easy Go uw eerste aanspreekpunt een postkantoor zou worden en dit niet mogelijk is als Priority klant.”

Ik heb nooit gevraagd om Priority klant te worden, noch maak ik van deze “extra’ voordelen gebruik.

Kan ik weer gewone klant worden aub?

 

icon

Beste antwoord van Tim DL 9 November 2023, 10:03

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 1

Net zoals iedereen kreeg ik de mededeling dat mijn huidige comfort wordt omgezet naar een Easy Guide Pack. Maar geen nood, indien niet akkoord kan je dit laten aanpassen.

Dus geen probleem, ik stuur een mail dat ik meer dan genoeg heb met het Easy Go Pack : ik hebben geen kredietkaart en ik doe al mijn verrichtingen zelf, elektronisch. Ik ben eigenlijk al jaren niet meer in de bank geweest. 

Krijg ik volgend antwoord terug : “Aangezien u een Priority klant bent is het niet mogelijk om voor het Easy Go Pack te kiezen. Dit doordat bij een Easy Go uw eerste aanspreekpunt een postkantoor zou worden en dit niet mogelijk is als Priority klant.”

Ik heb nooit gevraagd om Priority klant te worden, noch maak ik van deze “extra’ voordelen gebruik.

Kan ik weer gewone klant worden aub?

 

Dag @nuttes,

 

Bedankt voor je bericht.

 

Dat is zeker mogelijk. Je kan je Priority-contract stopzetten en daarna kan je vanaf januari de Easy Go aangaan in plaats van de Easy Guide. 

Voor je Priority-contract stop te zetten kan je contact opnemen met je persoonlijke adviseur, of je kan ons Easy Banking Centre contacteren. Dit kan je doen via het communicatiemenu op je Easy Banking App. 

Druk onderaan op Communicatie en kies Hulp en contact. Selecteer de categorie en het onderwerp van je vraag en klik nadien op Easy Banking Centre of Neem contact met ons op. Je wordt dan via onze beveiligde lijn doorgeschakeld naar een adviseur die over de juiste expertise beschikt.

 

Maak je geen gebruik van de app? Contacteer ons dan op het nummer 02 433 41 69 met je 5-cijferige Easy Banking Phone-code. We staan voor je klaar van maandag tot vrijdag van 7 tot 22 uur en op zaterdag van 9 tot 17 uur. 

 

Groetjes, 

Tim DL

Reageer