Beantwoord

verblijfswaarborg rusthuis

  • 2 October 2023
  • 3 reacties
  • 92 Bekeken

Ik zou een verblijfswaarborg moeten openen voor mijn vader die in een rusthuis verblijft. Dus geen huurwaarborg maar een geblokkeerde spaarrekening met een clausule. In het kantoor weten ze niet goed waarover ik het heb . Hoe moet dit gebeuren ? 

icon

Beste antwoord van Julie N 2 October 2023, 11:47

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2

Hallo @Carmen Lacroix , 

 

Bedankt voor jouw bericht. 

 

Om de rekening te openen moet er in het kantoor een speciale procedure gevolgd worden waarbij een deposito rekening geopend moet worden. Hiervoor kan je dus best een afspraak voor in plannen in uw plaatselijk kantoor

 

Ik hoop dat ik u hiermee verder help. Mocht je nog vragen hebben, kan u steeds bij ons terecht. 

 

Groetjes, 

Julie N 

Een depositorekening ? Het rusthuis vraagt een spaarrekening. En blijkbaar kennen ze de procedure niet in het kantoor . Ze kennen een huurwaarborg , maar dat is het niet . Welke dienst kan mij helpen of hun helpen om de juiste procedure? 
Dus geblokkeerde verblijfswaarborg onder vorm van spaarrekening met een specifieke clausule eraan verbonden . En het rusthuis moet daarna hier een brief van krijgen , dat die onder die vorm geopend werd . Dank

Reputatie 2

Hallo @Carmen Lacroix , 

 

Het spijt ons te moeten horen dat je niet geholpen wordt in het kantoor

 

Een depositorekening is een soort spaarrekening die geen intrest geeft. Deze rekening is nodig om de waarborg te kunnen parkeren. Dit kan enkel in het kantoor om dit aan te maken. Je kan beste een afspraak maken via de website  of bel naar het nummer 02 762 60 00

 

Groetjes, 

Julie N 

Reageer