Beantwoord

mevr. L. De Wolf

  • 13 December 2021
  • 5 reacties
  • 285 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

L.S.,

Ik ben een oude vrouw en ik kan niet meer mee.

HELP

icon

Beste antwoord van YannickB 14 December 2021, 08:28

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7

Dag Lylianne,

Zijn er bepaalde dingen waar je moeite mee hebt? Dan probeer ik je er zo goed mogelijk mee te helpen.

Ik zag in andere berichten van jou dan je problemen had met je oude kaartlezer. Mogelijk was die defect of was de batterij leeg.

Als je met het nieuwe bakje nog altijd problemen hebt om aan te melden, dan bel je ons best even via  02 762 60 00 terwijl je in de buurt van je computer bent, zodat we je stap voor stap kunnen begeleiden.

Je kan je kantoor ook steeds vragen of je kan deelnemen aan een sessie over Easy Banking. Dat zijn gratis groepsessies waarbij iemand van de bank je uitleg geeft over hoe je online kan bankieren. Je wordt dan stap voor stap begeleid.

Deze handleiding over hoe aan te melden op Easy Banking Web via een computer kan je mogelijk ook al wat helpen:

 

.L.S.

De mensen van mijn Bank Paribus in Gent hebben alles nagekeken, mijn rekeningen zijn geregeld en ik kan nu slapen.
L. De Wolf

Reputatie 2

@De Wolf Lylianne ,

 

Dat is heel fijn om te horen!

 

Nog een zeer fijne dag verder,

 

Jill

L.S.,

De eerste keer dat ik bij jullie iets vroeg, ging alles snel en ok.

Waarom werdt er niet goed geantwoord nu ???

Ik was niet gelukkig!

  1. De Wolf
Reputatie 7

Ik vind dat oprecht jammer om te horen Lylianne.

We helpen je via deze site met plezier verder, maar wij hebben geen toegang tot jouw gegevens bij de bank en we kunnen ook niet zien wat jij zelf op jouw computer, smartphone of tablet ziet.

We zijn hier dus beperkt in wat we kunnen doen en moeten afgaan op de info die je ons zelf kan geven. Vandaar dat we je in dit geval vroegen om even te bellen.

Reageer