Ik probeer alle vele malen( tevergeefs) om op mijn Itsme in te loggen .
Krijg steeds ; Even geduld , we wachten tot we je identiteitsgegevens ontvangen van BNP PARIBAS ….!
En dit gedurende ruime tijd …..
Beste antwoord van Joycevdv
Bekijk origineelIk probeer alle vele malen( tevergeefs) om op mijn Itsme in te loggen .
Krijg steeds ; Even geduld , we wachten tot we je identiteitsgegevens ontvangen van BNP PARIBAS ….!
En dit gedurende ruime tijd …..
Beste antwoord van Joycevdv
Bekijk origineelIk probeer alle vele malen( tevergeefs) om op mijn Itsme in te loggen .
Krijg steeds ; Even geduld , we wachten tot we je identiteitsgegevens ontvangen van BNP PARIBAS ….!
En dit gedurende ruime tijd …..
Itsme staat toch los van BNP.
Of bedoelt u het inloggen op easy.aap of de webpagina middels Itsme? Terloops, easy.aap lijkt niet te werken met Itsme...
Ik probeer alle vele malen( tevergeefs) om op mijn Itsme in te loggen .
Krijg steeds ; Even geduld , we wachten tot we je identiteitsgegevens ontvangen van BNP PARIBAS ….!
En dit gedurende ruime tijd …..
Itsme staat toch los van BNP.
Of bedoelt u het inloggen op easy.aap of de webpagina middels Itsme? Terloops, easy.aap lijkt niet te werken met Itsme...
Voor aan te melden bij Itsme kan er contact gemaakt worden met onze easy banking APP voor gegevens op te halen. Dit heeft niets te maken met het inloggen op easy banking APP.
Beste
Bij het koppelen van Itsme via onze easy banking app, is het belangrijk dat alle gegevens bij ons juist staan. En zeker jouw gsm nummer. Kan je even kijken in jouw easy banking app bij instellingen of alles daar juist staat?
Groetjes, Joyce.
Gsm nummer is correct
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Voer je e-mailadres in. Je ontvangt van ons een e-mail met daarin een link om een nieuw wachtwoord te kiezen.