Beantwoord

overstap Priority Exclusive naar Easy Guide Pack

  • 8 March 2024
  • 6 reacties
  • 220 Bekeken

Hallo

 

Ik wil graag een overstap Priority Exclusive naar Easy Guide Pack.  Dit omdat de fondsen die ik heb onder het vorige Portfolio Advice systeem vallen en niet meer opgevolgd worden.  Ik heb 1 klein fonds in Iris, maar daarvoor is het niet de moeite om verder die 19,90 euro per maand te betalen.

Ik probeer via mijn adviseur dit om te zetten, maar krijg haar nooit te pakken.

Dank voor reactie!

icon

Beste antwoord van JoachimJ 8 March 2024, 13:27

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 5

Hallo @piccola,

Bedankt voor je bericht.

In dit geval kan je best contact nemen met onze Priority Bankers via 02 433 41 69.

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Beste Lars

Naar dat nummer heb ik op 29/2 gebeld.  Ik werd weer naar mijn eigen Priority Banker verwezen.  Bovendien werd er mij gezegd dat ik een mail zou ontvangen en/of dat men met mij contact zou opnemen.  Dat is niet gebeurd.  

Zou dat alsnog kunnen?

Dank

An

Reputatie 2

Beste @piccola

Bedankt voor je bericht. Kan je ons een persoonlijk bericht sturen vanuit Easy Banking? Dan kunnen we kijken hoe we jou in contact kunnen brengen met die collega. Je mag onze Priority Bankers uiteraard ook telefonisch contacteren 02 433 41 69. Alvast bedankt en onze excuses voor het ongemak. 

Groetjes,

JoachimJ

Helaas moet ik mijn klacht herhalen: sinds december meld ik aan  (Priority Adviseur) dat ik geen Priority klant meer wil zijn en geen 19,90 euro/maand voor deze "service" wil betalen.  Dit o.a. omdat er voor beleggingen binnen Portfolio Advice ineens geen advies meer gegeven werd.  Ik heb dat meermaals gevraagd, gebeld, gemaild en uiteindelijk in februari heb ik die 19,90 euro teruggestort gekregen en werd ik eindelijk Easy Pack klant. Wat stel ik nu vast?! Dat sinds maart opnieuw 19,90 euro/maand van mijn rekening wordt gehaald.  Ik vind dit ongehoord!

Reputatie 5

Hallo @piccola,

Bedankt voor je bericht.

Onze excuses. Uiteraard als die bepaalde dienst is stopgezet voor jou zou het niet mogen zijn dat je opnieuw een betaling ervoor krijgt.

We adviseren je contact te zoeken via het Easy Banking Centre om dit verder te onderzoeken.

Via Easy Banking Web kan je bij Berichten een beveiligd bericht sturen of via Hulp nodig? een livechat starten. 

Je kan ook bellen met het Easy Banking Centre via Easy Banking App. Druk onderaan op Communicatie en kies Hulp en contact. Selecteer de categorie en het onderwerp van de vraag en klik nadien op Easy Banking Centre of Neem contact met ons op

Maak je geen gebruik van de app? Bel dan op het nummer 02 762 60 00 met je 5-cijferige Easy Banking Phone-code. Je kan bellen van maandag tot vrijdag van 7 tot 22 uur en op zaterdag van 9 tot 17 uur. 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Beste 

Alweer heb ik gebeld, dit bericht online verstuurd via berichten:


“Zoals gesignaleerd maanden geleden wenste ik over te stappen naar Easy Guide Pack. U trekt nog steeds ten onrechte 19.90 euro af van mijn rekening voor Priority Account, wat ik opzegde. Gelieve dit terug te storten. Dit is de zoveelste keer dat ik bel/mail aan mevr. Clitty/een klacht indien zonder gevolg.”

Nog steeds geen antwoord.  Intussen wordt dit echt hallucinant, hoe mijn vraag genegeerd wordt. Geen reclame voor uw bank.  Gelieve dit in orde te brengen en mij hierover te contacteren.  Ik krijg duidelijk geen gehoor.

mvg

Reageer