Het is nu al maanden dat ik niet bij mijn eigen geld kan. Ik heb jarenlang probleemloos online kunnen bankieren met bpost. Ik woon in de VS. Na de overgang naar fortis kan ik helemaal niet meer bij mijn geld. Ik heb daarvoor allerhande uitvluchten moeten aanhoren. Eerst wisten ze niet wat er aan de hand was. Dan was het excuus de Amerikaanse FACA reglementering die bedoeld is om witwassen te voorkomen…. Na herhaald bellen en mailen kreeg ik plots bericht dat alles in orde was en stuurde Fortis me een debetkaart die ik “probleemloos” zou kunnen activeren.
Dat is niet het geval. Telkens wanneer ik bel hoor ik allerhande excuses van de sukkels die me te woord moeten staan en niet blijken te weten waarover het gaat. Ik krijg beloften dat iemand me gaat terugbellen of dat een supervisor me zal contacteren. Dat gebeurt niet.
Ik heb hier bij talrijke banken, restaurants en winkels geprobeerd om de debetkaart te activeren. Vergeefs.
Een paar dagen geleden kreeg ik terug een mail dat alles in orde was. Maar alles blijft geblokkeerd. Dit is toch niet meer van deze tijd. Ik word aan het lijntje gehouden en ben enorm gefrustreerd want dit duurt nu al maanden