Beantwoord

Bond gepensioneerde klanten bij BNP Paribas Fortis

  • 7 October 2023
  • 5 reacties
  • 117 Bekeken

Beste

bestaat er zoiets als een bond van gepensioneerde klanten bij BNP Parisbas Fortis. Hiermee bedoel ik klanten die voor hun 18de gestart zijn met sparen bij BNP Parisbas Fortis en nog steeds klant zijn op hun pensioengerechtigde leeftijd maar wel vanaf 65 jaar, en waarvoor allerlei activiteiten worden georganiseerd zoals infosessies over elektronisch bankieren,  bezoek aan de hoofdzetel in Brussel, uitstapjes, …

Alvast bedankt voor je antwoord
 

Jan

icon

Beste antwoord van janputbe 9 October 2023, 14:47

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 1

Beste,

47 Jaar hadden geleden bestonden noch Fortis noch BNP Fortis. De  “Generale Bankmaatschappij” van 47 jaar geleden is reeds een paar decennia geleden bankroet gegaan,  elk extraatje van voor het bankroet is verzwonden in de mallemolen van het Belgische Gerecht. Ergo, het huidige BNP zal dus geen enkele moeite willen doen hieromtrent. En de enige uitstapjes waar men zal kunnen op rekenen is een uitstapje naar een BNP-kantoor, na telefonische afspraak. Dan nog op voorwaarde dat men vanaf 1.1.2024 over een zogenaamd “Easy guide Pack” zal beschikken. 

Welkom in de echte wereld.

Beste

ASLK wordt bank voor particulieren, Generale Bank voor professionelen: anno 1998.

In 1999 ontstond de Fortis Bank uit de fusie van de Generale Bank en de ASLK in België, …

en blabla … de Belgische activiteiten kwamen aanvankelijk in handen van de Belgische staat.

Sinds 2009 maakt het onderdeel uit van de Franse bank BNP Paribas en gaat verder onder de naamBNP Paribas Fortis.


Het gaat me niet om enkel uitstapjes maar over de bedrijfswagens die wij als klant betalen met de opbrengst van onze spaarcentjes die BNP Paribas Fortis krijgt van de ECB. Ik wil ook zo’n bedrijfswagen  want ik heb er recht op. Ik voel me letterlijk bestolen en hoe meer je spaart hoe groter de diefstal.


Ik ben inderdaad niet van deze wereld. Het is daarom dat ik de confrontatie aanga met deze bank en niet zonder positief gevolg. Ik word niet graag uitgeperst. U ook niet, denk ik en u zult ook wel wat willen genieten van kleine voordeeltjes en uitstapjes zoals ik geniet bij Cera.

 

We moeten wel altijd beleefd blijven anders krijg je bij voorbaat … niets.
 

Welkom in mijn wereld.

 

Reputatie 2

Hallo @janputbe

 

Bedankt voor jouw bericht. 

 

Dit is er jammer genoeg niet. Indien u graag info hebt ivm online bankieren kan u wel deelnemen aan onze digitale ateliers u kan zich inschrijven via deze link. 

 

Met vriendelijke groeten, 

Julie N

Beste Julie

bedankt de link voor jullie digitale ateliers!

Groetjes

Jan

Reputatie 2

Hallo @janputbe , 

 

Dat is heel graag gedaan. Fijne dag verder. 

 

Groetjes, 

Julie N 

Reageer