Debetkaart verloren

  • 30 January 2024
  • 5 reacties
  • 39 Bekeken

Dag,

 

Ik was een klant van Bpost en kom dus over van hen.

Eind 2023 ben ik mijn bpost debetkaart kwijtgeraakt, waarna ik Cardstop gebeld heb en ik normaliter automatisch een nieuwe kaart ging toegestuurd krijgen.

Deze heb ik nooit ontvangen en in tussentijd kan ik ook niet meer op de app van Bpost.

Intussen heeft BNP Bpost overgenomen en geraak ik dus niet op de app van Easy Banking aangezien ik geen fysieke bankkaart ter beschikking heb.
Ik kan dus eigenlijk helemaal niets doen. Ik heb wel mijn kaart - en klantnummer ter beschikking en had dus graag asap hulp gehad.

Bedankt.


5 reacties

Dag @Lars Goddeeris ,

 

Bedankt voor je bericht.

Er zal inderdaad een kaart besteld moeten worden, om gebruik te kunnen maken van onze digitale kanalen.

Je kan deze aanvragen via het Easy Banking Centre op 02 762 60 00. Ze zijn bereikbaar op weekdagen van 7 tot 22 uur en op zaterdag van 9 tot 17 uur.

 

Groetjes,

Liz

Dag Liz,

 

Ik heb gebeld naar dit algemene nummer en zij wouden mij niet verder helpen aangezien ik niet kon antwoorden op de veiligheidsvraag wat mijn laatste 3 verrichtingen waren (logisch als ik niet meer op de app kan?)

Zou gewoon ASAP mijn nieuwe bankkaart nodig hebben aangezien ik momenteel niets kan doen.


Wachtend op uw snelle antwoord.

Lars

Dag @Lars Goddeeris ,

 

Hebben ze je per telefoon een alternatief aangeboden? Bijvoorbeeld een afspraak in het kantoor?

 

Groetjes,

Liz

Dag;

 

Ga ik best naar een postkantoor of naar een BNP-kantoor?

Reputatie 3

Dag;

 

Ga ik best naar een postkantoor of naar een BNP-kantoor?

Als je weet dat je Easy Go hebt, dan ga je best naar een oud Bpostbank-kantoor.
Als je weet dat je Easy Guide hebt, dan moet je naar een BNP Paribaskantoor

 

vind cash points bnp paribas ; de groene zijn kantoren van BNP ParibaVhttps://branch.bnpparibasfortis.be/m/nl/

Daar kan je dan een afspraak maken om een nieuwe kaart te krijgen :
https://www.bnpparibasfortis.be/nl/public/messagent-router#/appointment
 

Reageer