Hallo! Wanneer ik het aanvraag formulier voor een lening invul, verloopt dit goed tot ik van stap 6 naar stap 7 moet gaan, hier treed telkens een fout op. Iemand die weet hoe je dit oplost?
Beste antwoord van Anonymous
Bekijk origineelHallo! Wanneer ik het aanvraag formulier voor een lening invul, verloopt dit goed tot ik van stap 6 naar stap 7 moet gaan, hier treed telkens een fout op. Iemand die weet hoe je dit oplost?
Beste antwoord van Anonymous
Bekijk origineelHey
Over welke type lening gaat dit?
Welke foutmelding krijg je precies?
Groetjes,
Lieze
Het gaat hier om een persoonlijke lening. Ik krijg de foutmelding dat ik geen internet heb, maar dit is wel zo.
Hey
Heb je de mogelijkheid om deze aanvraag ook via een andere browser te proberen?
Mogelijks loopt er daar iets vast.
Groetjes,
Lieze
Nee, heb dit al op 3 toestellen met verschillende browsers geprobeerd. Ik kijg steeds dezelfde foutmelding
Hey
Gek dat het niet wilt lukken…
Ik raad je aan hiervoor telefonisch contact op te nemen zodat wij de aanvraag voor je kunnen indienen en ook kunnen nakijken wat er precies misliep.
Dit is het makkelijkste door aan te melden op je Easy Banking App en te kiezen voor “contacteer ons” en “bel ons”.
Groetjes,
Lieze
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Voer je e-mailadres in. Je ontvangt van ons een e-mail met daarin een link om een nieuw wachtwoord te kiezen.