Beantwoord

fout bij aanvraag lening

  • 2 April 2020
  • 5 reacties
  • 776 Bekeken

  • Ontdekker - Niveau 1
  • 2 reacties

Hallo! Wanneer ik het aanvraag formulier voor een lening invul, verloopt dit goed tot ik van stap 6 naar stap 7 moet gaan, hier treed telkens een fout op. Iemand die weet hoe je dit oplost?

icon

Beste antwoord van Anonymous 2 April 2020, 16:14

Bekijk origineel

5 reacties

Hey @Mat ,

Over welke type lening gaat dit?

Welke foutmelding krijg je precies?

Groetjes,

Lieze

Het gaat hier om een persoonlijke lening. Ik krijg de foutmelding dat ik geen internet heb, maar dit is wel zo.

Hey @Mat ,

Heb je de mogelijkheid om deze aanvraag ook via een andere browser te proberen?

Mogelijks loopt er daar iets vast.

Groetjes,

Lieze

Nee, heb dit al op 3 toestellen met verschillende browsers geprobeerd. Ik kijg steeds dezelfde foutmelding

Hey @Mat ,

Gek dat het niet wilt lukken…

Ik raad je aan hiervoor telefonisch contact op te nemen zodat wij de aanvraag voor je kunnen indienen en ook kunnen nakijken wat er precies misliep.

Dit is het makkelijkste door aan te melden op je Easy Banking App en te kiezen voor “contacteer ons” en “bel ons”.

Groetjes,

Lieze

Reageer