Beantwoord

huur kluis opzeggen

  • 14 April 2024
  • 3 reacties
  • 73 Bekeken

ik heb op vrijdag 12 april de huur opgezegd.

men zegt mij dat ik de op 7 april betaalde huur van 126 euro die loopt tot 1.4.25 zal teruggestort krijgen.

is dat zo?

ik zie in het blad van de opzegging het volgende :

Indien u in een ander kantoor een kluis wil huren van dezelfde grootte zal de Bank tot de eerstkomende vervaldag (1.4.25) geen huur aanrekenen.

icon

Beste antwoord van LarsD 15 April 2024, 14:45

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 1

Beste @rodebel

Bedankt voor je bericht. Indien je de kluis opzegt voor eind april 2024, zullen de kosten terugbetaald worden. Indien je het nodige gedaan hebt, hoef je dus gewoon nog even af te wachten. Bedankt alvast en nog een fijne dag.

 

Groetjes,

JoachimJ

Nog een bijkomende vraag. Iemand heeft ook een kluis en hij heeft in april 2023 betaald voor 3 jaar tot 31.3.2026.  Als hij deze maand de kluis opzegt, krijgt hij dan 2 jaar terugbetaald ?

Reputatie 4

Hallo @RDB,

Wanneer iemand een kluis wil opzeggen en ze doen dat nog in april wordt ten minste 1 jaar huur al pro rata terugbetaald. Bij een opzeg door de huurder tijdens de andere maanden is er geen pro rata terugbetaling van de huur. Er kan wel gevraagd worden aan het kantoor waar de kluis wordt gehuurd of een gedeelte dan omwille van commerciële redenen kan worden terugbetaald.

Groetjes,

LarsD

Reageer