Beantwoord

Itsme

  • 24 April 2024
  • 5 reacties
  • 34 Bekeken

Ik probeer alle vele malen( tevergeefs) om op mijn Itsme in te loggen .

Krijg steeds ; Even geduld , we wachten tot we je identiteitsgegevens ontvangen van BNP PARIBAS ….! 
En dit gedurende ruime tijd …..

icon

Beste antwoord van Joycevdv 24 April 2024, 15:28

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 2

Ik probeer alle vele malen( tevergeefs) om op mijn Itsme in te loggen .

Krijg steeds ; Even geduld , we wachten tot we je identiteitsgegevens ontvangen van BNP PARIBAS ….! 
En dit gedurende ruime tijd …..

Itsme staat toch los van BNP.

Of bedoelt u het inloggen op easy.aap of de webpagina middels Itsme? Terloops, easy.aap lijkt niet te werken met Itsme...

Ik probeer alle vele malen( tevergeefs) om op mijn Itsme in te loggen .

Krijg steeds ; Even geduld , we wachten tot we je identiteitsgegevens ontvangen van BNP PARIBAS ….! 
En dit gedurende ruime tijd …..

Itsme staat toch los van BNP.

Of bedoelt u het inloggen op easy.aap of de webpagina middels Itsme? Terloops, easy.aap lijkt niet te werken met Itsme...

Voor aan te melden bij Itsme kan er contact gemaakt worden met onze easy banking APP voor gegevens op te halen. Dit heeft niets te maken met het inloggen op easy banking APP.

Beste @JP Gille ,

Bij het koppelen van Itsme via onze easy banking app, is het belangrijk dat alle gegevens bij ons juist staan. En zeker jouw gsm nummer. Kan je even kijken in jouw easy banking app bij instellingen of alles daar juist staat? 

 

Groetjes, Joyce. 

Gsm nummer is correct 

Beste @JP Gille ,

In dat geval kan je het beste contact opnemen met onze helpdesk. Dit kan via onze app bij communicatie en hulp&contact. 

Zij kunnen dan samen met jou kijken wat er misloopt.

 

Groetjes, Joyce. 

Reageer