Beantwoord

kaartlezer

  • 13 July 2020
  • 5 reacties
  • 586 Bekeken

Mijn kaartlezer is geblokkeerd van hellobank, zouden jullie een nieuwe kunnen sturen?

icon

Beste antwoord van LiezeH 14 July 2020, 10:56

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6

Hey @Christineablazo ,

Welke melding krijg je precies? Mogelijks is je kaart geblokkeerd in plaats van je kaartlezer.

Groetjes,

Lieze

@LiezeH 

Pin blocked komt er op de scherm van mijn kaartlezer. Ik weet ook niet welke pin dat ik moet ingeven, ik heb geen envelop gekregen met de pin. 

Reputatie 6

Hey @Christineablazo ,

De pincode van je kaart is geblokkeerd, dus niet de kaartlezer zelf. Dit is de code van 4 cijfers die je ook gebruikt voor betalingen in de winkel.

In de meeste gevallen krijg je voor het bestellen van de kaart een sms om de pincode te kiezen, waarbij je dus geen brief met pincode krijgt.

In dit geval raad ik je aan telefonisch contact op te nemen met de helpdesk op 02 433 40 92.

Groetjes,

Lieze

Ik heb een nieuwe bankkaart ben onlangs klant geworden.

Nu heb ik nog steeds geen kaartlezer mogen ontvangen.

Kan ik deze gewoon op kantoor ophalen 

Reputatie 6

Hey @Lynn.Moorthamer ,

Ik raad je aan je kantoor telefonisch te contacteren voor een kaartlezer op te halen!

Groetjes,

Lieze

Reageer