Mijn kaartlezer is geblokkeerd van hellobank, zouden jullie een nieuwe kunnen sturen?
Hey
Welke melding krijg je precies? Mogelijks is je kaart geblokkeerd in plaats van je kaartlezer.
Groetjes,
Lieze
Pin blocked komt er op de scherm van mijn kaartlezer. Ik weet ook niet welke pin dat ik moet ingeven, ik heb geen envelop gekregen met de pin.
Hey
De pincode van je kaart is geblokkeerd, dus niet de kaartlezer zelf. Dit is de code van 4 cijfers die je ook gebruikt voor betalingen in de winkel.
In de meeste gevallen krijg je voor het bestellen van de kaart een sms om de pincode te kiezen, waarbij je dus geen brief met pincode krijgt.
In dit geval raad ik je aan telefonisch contact op te nemen met de helpdesk op 02 433 40 92.
Groetjes,
Lieze
Ik heb een nieuwe bankkaart ben onlangs klant geworden.
Nu heb ik nog steeds geen kaartlezer mogen ontvangen.
Kan ik deze gewoon op kantoor ophalen
Hey
Ik raad je aan je kantoor telefonisch te contacteren voor een kaartlezer op te halen!
Groetjes,
Lieze
Reageer
Registreer op de community
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Welkom
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.