Beantwoord

Klantvriendelijkheid

  • 8 February 2023
  • 1 reactie
  • 80 Bekeken

10 dagen geleden stierf mijn vader. Mijn broer had vandaag om 15u een afspraak met het kantoor op de Grote Markt in Schoten om zaken te regelen. Mijn moeder, hoogbejaard en zorgbehoevend, moest absoluut persoonlijk aanwezig zijn. Op het afgesproken uur stonden mijn broer en mijn moeder, in een rolstoel, in het kantoor. Bleek dat ‘Brussel’ de afspraak niet had doorgegeven en dat er niemand tijd kon maken om mijn moeder verder te helpen in deze voor haar moeilijke tijden. 

Mijn vragen: vindt u het normaal dat een bank, die  aankondigt €10 miljard (!!) winst te hebben gemaakt, op zulk een schandalige manier omgaat met mensen die al hun leven lang klant zijn? Maatregelen?

icon

Beste antwoord van SabrinaVD 9 February 2023, 10:13

Bekijk origineel

1 reactie

Hallo, @Geert Schouwaerts 

 

Bedankt voor je bericht en feedback.

 

Allereerst willen wij onze oprechte deelnemingen wensen en onze excuses aanbieden voor het ongemak dat u ondervonden heeft.

 

Het spijt ons om uw ontevredenheid te lezen. Wij nemen nota van uw opmerkingen. Indien u verdere vragen heeft voor ons, kan u ons telefonisch contacteren op het nummer 02 762 60 00.

 

Met vriendelijke groeten,

SabrinaVD

Reageer