Beantwoord

Kwijtschrift van cash geldafhaling in bankkantoor van 1/7/2014

  • 15 January 2024
  • 5 reacties
  • 48 Bekeken

  • Ontdekker - Niveau 2
  • 5 reacties

Kan ik ergens nog een Kwijtschrift van een cash geldafhaling in bankkantoor Fortis van 1/7/2014 bekomen ? en hoe ? Het gaat over een afhaling op de bankrekening van mijn moeder.

icon

Beste antwoord van JoachimJ 17 January 2024, 11:25

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 4

Hallo @omerpr,

Bedankt voor je bericht.

Indien je volmacht hebt over haar rekening dan zou je normaal wel deze informatie kunnen bekomen via Easy Banking Web.

We geven alvast hierbij de handleiding: Je rekeninguittreksels raadplegen via Easy Banking | Community BNP Paribas Fortis

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

HalloBeste, heb de handleiding gelezen,maar het gaat niet over ,,rekeninguittreksels,, maar over het gehandtekende kwijtschrift van deze bewuste cash geldafhaling, wie er heeft getekend voor de afhaling moeder zelf of ik als volmachthouder, het gaat wel over een rekening die in 2014 reeds is afgesloten !

Reputatie 4

Hallo @omerpr,

Helaas gaat dat waarschijnlijk te lang geleden zijn, zeker als dit een afgesloten rekening is, om nog deze informatie te bekomen. Je zou kunnen proberen dit te laten nakijken via het kantoor waar mevrouw de rekening in beheer had.

Indien mogelijk kan het zijn dat er nog een kopie van dit kwijtschrift door het kantoor is bijgehouden (in principe kan men informatie tot 10 jaar terug bewaren). 

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Het bewust Fortis kantoor bestaat ondertussen niet meer en toen we ons gingen informeren bij een ander fortis kantoor kregen we het antwoord dat deze kwijting hoogst waarschijnlijk niet meer te verkrijgen viel en bijkomende moeilijkheid was volgens hen ook dat de betrokken bankrekening niet op mijn naam was,ik was wel volmachthouder van deze rekening ,moeder is ondertussen ook reeds overleden ! Ik ben wel zeker dat de kwijting door moeder is getekend doch zou dit moeten kunnen bewijzen ,maar hoe ?

Reputatie 1

Goedemorgen @omerpr

Bedankt voor je bericht. Helaas kunnen we het via dit kanaal niet nakijken. Ik raad je aan om toch nog contact op te nemen met een van onze BNP Paribas Fortis kantoren, zodat zij kunnen nagaan of het kwijtschrift alsnog gerecupereerd kan worden. Indien je een bewijs hebt dat je volmachthouder was van de rekening, raad ik je aan dit bewijs zeker mee te nemen. 

 

Veel succes en nog een fijne dag toegewenst,

Groetjes JoachimJ

Reageer