Storing

[OPGELOST] Technisch probleem op Easy Banking

  • 20 June 2019
  • 3 reacties
  • 3567 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Er zijn momenteel tijdelijke problemen op Easy Banking Web, waardoor je zowel met de kaartlezer als met Itsme hinder kan ondervinden bij het aanmelden.

[Update 14:30] Ook Easy Banking App is voor veel klanten onbereikbaar.

We werken zo snel mogelijk aan een oplossing!

[Update 16:15] De problemen zouden opgelost zijn! Heb je nog problemen met aanmelden? Laat het hier even weten!

3 reacties

Kan het door deze problemen zijn dat ik telkens de melding kreeg, op de App, dat ik een fout wachtwoord had ingevuld? Wanneer ik dan probeerde in te loggen met de kaartlezer lukte mij dit ook niet waardoor ik de melding krijg dat het aantal registraties op mobiele toestellen bereikt is.

Alvast bedankt voor een reactie.
Kan het door deze problemen zijn dat ik telkens de melding kreeg, op de App, dat ik een fout wachtwoord had ingevuld? Wanneer ik dan probeerde in te loggen met de kaartlezer lukte mij dit ook niet waardoor ik de melding krijg dat het aantal registraties op mobiele toestellen bereikt is.

Alvast bedankt voor een reactie.

Hey @Kellydp ,

Dat heb ik ook al vaker gehoord, het kan goed zijn dat dit aan de storing gekoppeld is.
Als de storing is opgelost en je krijgt nog steeds deze foutmelding, neem je best even telefonisch contact op met de helpdesk.

Groetjes,
Lieze
[Update 16:15] De problemen zouden opgelost zijn! Heb je nog problemen met aanmelden? Laat het hier even weten!

Reageer