Beantwoord

Persoonlijke webruimte Optiline!

  • 5 November 2019
  • 17 reacties
  • 1606 Bekeken

Als ik inlog in mijn persoonlijke webruimte van Optiline, kan ik (sinds enkele dagen) geen uittreksels of details meer zien, enkel het beschikbaar bedrag en de volgende aflossing, de rest is blanco.

icon

Beste antwoord van Anonymous 15 November 2019, 13:19

Bekijk origineel

17 reacties

Reputatie 5
Badge

Dag Donizetti1953, 

Wij hebben geen melding gekregen dat er problemen zouden zijn met de persoonlijke webruimte van Optiline of Rondo. Heb je al eens proberen aanmelden met een andere browser? 

Mocht dit geen oplossing bieden, kan je best rechtstreeks contact opnemen met Alpha Credit op het nr. 02/508.02.11. Zij kunnen dit voor je nakijken. 

Fijne dag verder!

Bedankt voor uw reactie! Ik heb inderdaad al geprobeerd me aan te melden via een andere browser, ook heb ik me al aangemeld via mijn man zijn inloggegevens en steeds hetzelfde probleem.

Reputatie 5
Badge

Dag Donizetti1953, 

Dan neem je best eens contact op met Alpha Credit. Zij kunnen dit voor je nakijken. 

Groetjes

Heb ik intussen gedaan en er zijn inderdaad blijkbaar problemen met de persoonlijke webruimte! Er wordt aan een oplossing gewerkt, zou binnen een paar dagen in orde moeten zijn. Groetjes

Heb ik intussen gedaan en er zijn inderdaad blijkbaar problemen met de persoonlijke webruimte! Er wordt aan een oplossing gewerkt, zou binnen een paar dagen in orde moeten zijn. Groetjes


Heb hier hetzelfde probleem, maar ik zal ook een paar dagen afwachten,

misschien is het dan opgelost. Groetjes

beste.

zelfde probleem ervaren. Hopelijk wordt dit euvel vlug opgelost

MBG

Devos Helga

Heb al weken problemen om iets te doen op die pagina.  Eerst ging het niet meer met de Ipad, nu op de PC en Mac ook niet meer. Je kan wel inloggen, maar daar blijft het bij. Van een bedrijf zoals Alpha Credit, dat een leeuwendeel van de financieringsmarkt inneemt, zou men toch een ietwat beter werkende website verwachten… intresten aanrekenen: geen probleem, goede website: mmm waarom zouden we dat doen? 
Deze website heeft eigenlijk vsn bij de start slecht of niet gefunctioneerd. Dus gelukkig krijgen wij onze papieren uittreksels nog, want anders hadden wij geen idee hoe we er voorstonden: heeft iemand ons gecrediteerd voor een teruggezonden aankoop, hoeveel bedraagt onze intrest deze maand, is er eventuele fraude gebeurd, etc… Thanks, Alpha Credit, for a shitty shitty service!

Heb al weken problemen om iets te doen op die pagina.  Eerst ging het niet meer met de Ipad, nu op de PC en Mac ook niet meer. Je kan wel inloggen, maar daar blijft het bij. Van een bedrijf zoals Alpha Credit, dat een leeuwendeel van de financieringsmarkt inneemt, zou men toch een ietwat beter werkende website verwachten… intresten aanrekenen: geen probleem, goede website: mmm waarom zouden we dat doen? 
Deze website heeft eigenlijk vsn bij de start slecht of niet gefunctioneerd. Dus gelukkig krijgen wij onze papieren uittreksels nog, want anders hadden wij geen idee hoe we er voorstonden: heeft iemand ons gecrediteerd voor een teruggezonden aankoop, hoeveel bedraagt onze intrest deze maand, is er eventuele fraude gebeurd, etc… Thanks, Alpha Credit, for a shitty shitty service!

deel volledig uw mening. 

Probleem is nog steeds hetzelfde, dit begint wel erg lang te duren ! 

Is er al zicht op wanneer dit opgelost zal zijn ?

Reputatie 6
Badge +3

Het is zelfs nog erger geworden, ik krijg nu de vermelding dat de website niet bereikbaar is nadat ik ingelogd heb.:rage:

nog altijd geen verandering...

Hey allemaal,

 

Ik heb Optiline gecontacteerd om te horen of zij een idee hebben wanneer dit opgelost zou zijn.

Ik hou jullie op de hoogte!

 

Mijn excuses voor het ongemak,

Lieze

Is er al enige duidelijkheid wanneer dit wordt opgelost? 

dit sleept nu al dagen aan!! 

klantenservice nul! 

 

Reputatie 6
Badge +3

Het is nu eindelijk opgelost, het is te hopen dat het zo blijft. :relaxed:

Kreeg ook een mailtje van AC service dat de webpagina terug operationeel was. Heb na een paar uurtjes geprobeerd: nog steeds hetzelfde. Niets gebeurt wanneer ik in de groene kader klik. Inloggen is mogelijk en dan na een best vrij lange tijd nadat je erop klikt Mijn contactgegevens. 
Dit is toch echt niet OK. Wat een bende klungelaars! Wat doet BnP Paribas Fortis met die pipo’s? Zoek toch iemand anders om die financieringen te behandelen! Djeezes

Optiline heeft mij ook laten weten dat het normaal terug in orde zou moeten zijn. Probeer eventueel om de browsergeschiedenis te verwijderen en niet aan te melden via een snelkoppeling. Verdere foutmeldingen moeten aan hen gemeld worden!

Groetjes,

Lieze

Bedankt om op te volgen, Lieze. Jammer genoeg gebeurt er nog steeds niets wanneer ik in de groene kader klik. Ik neem contact op met AC

Reageer