Beantwoord

privilegedexperiences bestelling nooit ontvangen?

  • 6 August 2022
  • 1 reactie
  • 73 Bekeken

Beste, 

op 4 November 2021 ruilde ik 1250 punten in voor een bon van TORFS. 
Heb bij mijn weten nooit een waardebon ontvangen. Kunnen jullie dit eens nakijken ? Of me de contactgegevens bezorgen van privilegeconnect? 

Vriendelijke groeten, 

Rita Smets

 

icon

Beste antwoord van YannickB 8 August 2022, 08:29

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7

Bedankt voor je vraag Rita,

Ik heb je klantennummer verwijderd uit je bericht, want dit is een publieke website waarop iedereen mee kan lezen. Persoonlijke en financiële info zet je best nooit zomaar op het internet.

Voor je waardebon bij Torfs raad ik je aan om je vraag te versturen via het privilege connect platform. Dat kan via deze pagina: https://ekivita-user.edenred.be/hc/nl/requests/new

Als het gaat om een waardebon die je nog op het oude platform kocht, neem je best even contact op met je adviseur.

Reageer