Beantwoord

probleempje in het buitenland

  • 22 February 2023
  • 1 reactie
  • 103 Bekeken

Ik ben vroeger klant geweest bij PNB, jaren lang zelfs, nu heb ik enkel nog het reeds gedane pensioensparen en dat kan ik nog bekijken in de app;;;Ik ben voorgoed verhuisd naar Nederland en zou graag mijn adres en andere gegevens aanpassen online maar het lukt niet omdat ik geen domicilie meer heb in België, langs een kantoor gaan in België is ook geen optie kwestie de afstand, hoe kan ik dit geregeld krijgen zodat mijn post niet meer bij mijn ex-man in de prullenmand belandt;

icon

Beste antwoord van LarsD 22 February 2023, 16:17

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4

Hallo, @VeerleVanGansen,

Bedankt voor je bericht.

Je hebt dus wel nog toegang tot Easy Banking App op smartphone of tablet maar geen toegang meer tot Easy Banking Web op een PC? Indien je dat wel nog zou hebben dan kan je al op volgende manier je correspondentieadres aanpassen.

Als dat niet gaat en je kan je ook niet verplaatsen naar één van onze kantoren dan kan je bellen naar het Easy Banking Centre: 02 762 60 00 of als je in Easy Banking App via smartphone inlogt en klikt op Communicatie, dan Easy Banking Centre en daarna de optie Rekeningen en kaarten kiest. Je kan bellen op werkdagen van 7u tot 22u en op zaterdag van 9u tot 17u. 

Via het Easy Banking Centre kan je documenten bekomen die je dan vervolgens kan invullen en daarna weer per mail of per brief bezorgen voor je adres te wijzigen.

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Reageer