Gisterennamiddag stond ik voor een gesloten deur kantoor Koksijde
De dame aan het onthaal nam mijn omslag aan, hoe weet ik nu of het zal correct afgehandeld worden ?
Beste antwoord van JarneM
Bekijk origineelGisterennamiddag stond ik voor een gesloten deur kantoor Koksijde
De dame aan het onthaal nam mijn omslag aan, hoe weet ik nu of het zal correct afgehandeld worden ?
Beste antwoord van JarneM
Bekijk origineelHallo
Je kan best even telefonisch contact opnemen met jouw kantoor of ons Easy Banking Centre via het nummer 02 762 60 00.
Indien je dit aan een collega in het kantoor hebt overhandigd, zal dit zeker en vast in orde gebracht worden.
Vriendelijke groeten,
JarneM
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Voer je e-mailadres in. Je ontvangt van ons een e-mail met daarin een link om een nieuw wachtwoord te kiezen.