Beantwoord

easy banking

  • 10 februari 2020
  • 1 reactie
  • 160 Bekeken

Sinds gisteren geen toegang :”door een technisch probleem is deze functie momenteel niet beschikbaar”

Hoe kunnen we dit (zelf?) oplossen ?

Groeten, Martine

icon

Beste antwoord van LiezeH 10 februari 2020, 15:54

Hey @Martine Vervoort ,

 

Indien je onlangs een nieuwe kaart hebt, kan je het probleem via deze instructies opvolgen.

Als dit niet het geval is, kan je dan even laten weten of je ook een foutcode krijgt (staat vaak achter het telefoonnummer)?

 

Groetjes,

Lieze

 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5

Hey @Martine Vervoort ,

 

Indien je onlangs een nieuwe kaart hebt, kan je het probleem via deze instructies opvolgen.

Als dit niet het geval is, kan je dan even laten weten of je ook een foutcode krijgt (staat vaak achter het telefoonnummer)?

 

Groetjes,

Lieze

 

Reageer