Beantwoord

Easy Banking App ontkoppeld telkens bij herstart iPhone

  • 10 June 2024
  • 4 reacties
  • 44 Bekeken

Bij elke herstart van de iPhone wordt het gebruikersaccount in de Easy Banking App volledig ontkoppeld.

De hele inlogprocedure, vanaf het scannen van de bankkaart, over de sms code, en het volledige autorisatiefestijn met de cardreader is telkens weer noodzakelijk.

Graag hiervoor niet enkel een valide uitleg maar ook een permanente oplossing.

Bespaar uzelf en mij de gebruikelijke suggesties over updaten van de ios en het herinstalleren van de app.

Met dank en vriendelijke groeten.

icon

Beste antwoord van JoachimJ 11 June 2024, 11:19

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 2

Beste @CTRLaltDel , 

Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat het vervelend is dat je deze stappen telkens opnieuw moet doorlopen. Ik heb een vermoeden dat het de instellingen op jouw toestel betreft, vandaar dat we ook wat bijkomende informatie nodig hebben. Stelt het probleem zich enkel wanneer je de Iphone volledig herstart of ook wanneer je enkel de applicatie opnieuw start? Is dit enkel met onze applicatie het geval, of ook bij eventuele andere apps? Welk type toestel gebruik je (en versie iOS)? Bedankt alvast. 

Groetjes,

JoachimJ

Dag @JoachimJ,

Bedankt voor je reactie.

Het betreft een iPhoneSE op iOS17.4.1

Het ontkoppelen stelt zich telkens bij een volledige opstart, andere (bank)applicaties hebben dit probleem niet.

Met vriendelijke groeten

 

Reputatie 4

Hallo @CTRLaltDel,

Bedankt voor de extra informatie.

Kan je eens nagaan via de “Settings” van je toestel en dan daar bij “Privacy & Security”  of er misschien bepaalde zaken specifiek zijn uitgezet voor onze app?

Wanneer is dit probleem eigenlijk begonnen? Werkte je ook al met onze app op hetzelfde toestel (zonder dit probleem dan)?

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Reputatie 6
Badge +3

Dag @JoachimJ,

Bedankt voor je reactie.

Het betreft een iPhoneSE op iOS17.4.1

Het ontkoppelen stelt zich telkens bij een volledige opstart, andere (bank)applicaties hebben dit probleem niet.

Met vriendelijke groeten

 

Om te beginnen zitten we nu met IOS 17.5.1 dus begin misschien eens naar deze versie te updaten en dan eens kijken of dat probleem zich nog voor doet.

Reageer