Beantwoord

Help, ik krijg geen rekeninguittreksels. Ik heb ze dringend nodig

  • 9 May 2024
  • 3 reacties
  • 37 Bekeken

Ik probeer al 2 dagen mn rekeninguittreksel te downloaden maar dat lukt niet door een technisch probleem? IK HEB Z DRINGEND NODIG :-(

icon

Beste antwoord van Liz 13 May 2024, 09:49

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2

Beste  @Al Mar

Bedankt voor je bericht. We zijn op de hoogte gebracht van problemen met het downloaden van de uittreksels via de webbrowser Safari. Mogelijk gebruik je deze webbrowser? Het nodige wordt gedaan om dit op te lossen. Zou je eventueel met een andere webbrowser kunnen proberen? Bedankt alvast en onze excuses voor het ongemak. 

Groetjes,

JoachimJ

Beste,

 

Ik gebruik google chrome, microsoft edge en zelfs op mijn gsm (android) daar krijg ik overal dezelfde melding. Altijd dezelfde melding.

“Door een technisch probleem is de pdf even niet te downloaden. Probeer later opnieuw.”

 

Dus niets te maken met Safari...

 

Ik heb ze super dringend nodig we zijn al 12 mei en ik vraag slechts de uittreksels van april.

 

Aub vind een oplossing

 

mvg

Dag @Al Mar ,

Als je bent aangemeld op Easy Banking Web, kan je dan via Hulp nodig? een livechat starten?

Zo kunnen mijn collega’s meekijken wat het probleem precies is en het eventueel per mail doorsturen.

Groetjes,

Liz

Reageer