Beantwoord

Inloggen via App lukt niet meer

  • 11 March 2023
  • 2 reacties
  • 272 Bekeken

Ik wou deze morgen inloggen maar kreeg het volgende te zien: Easy Banking-code geblokkeerd 

Eerst had ik een melding betreffende “Automatische tijdsinstelling” - maar die staat aan.

Als ik een nieuwe code wil aanmaken met een kaartlezer dan stuit ik op het volgende probleem:

Er werd een code verstuurd per SMS; “Gebruik code 67499 om Hello bank!-app te activeren.
1aCRBLFC9GR”

Terug naar de app - en alles is verdwenen en moet ik terug opnieuw van vooraf aan beginnen om dan terug ……

Hoe komt dit bericht van automatische tijdzone - eerste maal na zoveel jaren dat ik de app gebruik?

En hoe lukt dat met een sms bericht nadat je de app eventjes verlaat om dat bericht te openen?

 

Fijn WE

Ray Camerlinck

 

icon

Beste antwoord van CaroleL 13 March 2023, 10:22

Bekijk origineel

2 reacties

Ik heb het opgelost met het gebruik van 2 GSM’s. De code kwam binnen op die van mijn echtgenote zodat ik de BankApp niet moest verlaten om naar het bericht met de code te gaan op mijn GSM. .

Groeten

Ray

Reputatie 2

Hallo Ray,

 

Helaas kunnen wij via dit kanaal niet nagaan wat er misloopt in uw Easy Banking App. Ik adviseer u om ons even beveiligd te contacteren zodat we dit samen kunnen onderzoeken.

U kunt ons eenvoudig bereiken op het nummer 02 762 60 00.

 

Groetjes,

CaroleL

Reageer