Kan zichtrekening niet aan Payconiq koppelen

  • 30 January 2020
  • 8 reacties
  • 1279 Bekeken

  • Rekruut - Niveau 1
  • 6 reacties

Hallo,

 

Ik heb in het verleden Payconiq al gebruikt.

Nu heb ik Payconiq en Payconiq by Bancontact terug geïnstalleerd, de Payconiq by Bancontact app kan ik gebruiken om te betalen, maar ik kan mijn zichtrekening niet bevestigen aan de apps.

Ik kom terecht op het auto connect scherm van BNP Paribas Fortis, dan gebruik ik cart reader, gaat allemaal goed, als ik dan op aanmelden klik, krijg ik een blauw scherm met “IBM Security Access Manager” en verder niets.

Ik geraak dus niet verder aangemeld.

Kan iemand me hierbij helpen?

 

Alvast bedankt!

 

Ciska

 


8 reacties

Reputatie 7

Op dit moment jammer genoeg nog niet. De oorzaak hiervan wordt nog steeds onderzocht.

Is er al iets meer geweten??

Oké! Bedankt!

Reputatie 7

Bedankt, ik laat je iets weten van zodra ik meer info heb

iPhone 7

iOS 13.3.1

Reputatie 7

Bedankt voor je antwoord!

Kan je me in dat geval volgende info geven? Dan laat ik het meteen bij ons nakijken.

  • Het merk en model van je toestel:
  • Je versie van iOS of Android:

Gebruik geen toestel van het werk 🙂.

Reputatie 7

Hallo Ciska,

Als ik mij niet vergis wordt die melding veroorzaakt door een beveiliging op je smartphone.

Gebruik je toevallig een toestel van het werk? Zo ja, dan neem je best even contact op met je IT support om na te gaan of er door hen iets tegengehouden wordt.

Reageer