Beantwoord

Komma in de Easy Banking App.

  • 2 February 2023
  • 1 reactie
  • 347 Bekeken

Als ik een overschrijving wil doen in de Easy Banking App, kan ik geen komma zetten. De knop met de komma werkt dus niet. 

icon

Beste antwoord van LarsD 2 February 2023, 14:50

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4

Hallo, @Reinoud,

Bedankt voor je bericht. Een komma zetten moet lukken via het toetsenbord van je smartphone of tablet. Je hoeft enkel in het lege veld te klikken waar je het bedrag moet ingeven en dan verschijnen automatisch de toetsen die je kan indrukken om cijfers en komma in te geven.

Indien deze optie niet verschijnt kan je best even je toestel uit-en terug aanzetten. Als het dan nog steeds niet werkt kan je contact nemen met onze helpdesk door in de app op een smartphone te klikken op Communicatie>Easy Banking Centre. Je kan ons bellen op werkdagen van 7u tot 22u en op zaterdag van 9u tot 17u.

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Reageer