Beantwoord

probleem installatie app

  • 19 August 2022
  • 1 reactie
  • 564 Bekeken

het installeren van de bankapp op mijn gsm lukt niet.4x geprobeerd en op het einde verschijnt steeds de volgende boodschap:

“Code niet correct De activatiecode is fout. Probeer opnieuw . (GMA0401)”

Alle gevraagde codes werden steeds correct ingevuld….

icon

Beste antwoord van LarsD 19 August 2022, 16:14

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4

Hallo @Annie Verstraete,

Op wat voor toestel werk je momenteel? Als dit een android toestel (bv. Samsung) is, dan kan het gebeuren dat de activatiecode al automatisch voor jou wordt ingevuld. Wanneer er dus gevraagd wordt om een code in te toetsen dan mag je al een eigen code intoetsen. Deze persoonlijke code gebruik je dan om je steeds aan te melden op Easy Banking App.

Verder kan je ook nakijken of de tijdinstelling op het toestel ingesteld staat op automatisch. Dit kan je bekijken via de instellingen van je toestel.Als dat niet zo is dan kan je dit al opmerken aan het uur op je toestel dat voor of achter loopt op het werkelijke uur.

Soms kan dit ook voorkomen als je recent in het buitenland bent geweest. Je toestel kan dan nog steeds ingesteld staan op de plaatselijke tijdzone. Dit zorgt namelijk voor problemen bij het gebruik van Easy Banking App.

Je kan ook proberen de app nog eens te verwijderen en opnieuw te installeren.

Indien dit niet lukt, schakel hulp in door te bellen naar onze helpdesk op het nummer 02 433 40 92. Wij zijn bereikbaar op werkdagen van 7u tot 22u en op zaterdag van 9u tot 17u.

 

Reageer