Beantwoord

TEC0001 Probleem App

  • 23 November 2022
  • 8 reacties
  • 504 Bekeken

Beste, 

 

Sinds 3 dagen krijg ik bij het gebruik van de app functie ‘ONTVANGEN’ een foutmelding met de code TEC0001 en dat ik het later opnieuw moet proberen. Hoe kan dit opgelost worden? Ik ben recent van provider veranderd, kan dit daaraan liggen of moet ik ergens de instellingen van mijn gsm veranderen?

 

Bedankt voor de hulp,

Griet

icon

Beste antwoord van LarsD 8 December 2022, 14:23

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 4

Hallo @Griet VB,

Je hebt al geprobeerd de applicatie op het toestel te verwijderen en opnieuw te installeren?

Er waren namelijk eerder wel problemen gemeld met de functie in de app voor te scannen/ontvangen.

Dag Lars,

 

Ik heb de app net nog eens geïnstalleerd maar dit heeft niet geholpen. Alle andere functies in de app werken wel.

 

Met vriendelijke groeten,

Griet

Hallo, hier sinds vorige week net hetzelfde probleem.

Ook al volledig opnieuw geïnstalleerd met zelfde resultaat: ontvangen werkt niet, de rest wel.

 

Hopelijk snel goeire raad want ik gebruik de functie in mijn praktijk.

Dank.

Dag Lars,

 

Ik heb de app net nog eens geïnstalleerd maar dit heeft niet geholpen. Alle andere functies in de app werken wel.

 

Met vriendelijke groeten,

Griet

Hallo Griet, heb jij al een oplossing gevonden? Dank.

Reputatie 4

Hallo, @Fred De Backer,

Ervaar je momenteel dit probleem? Het is helaas een gekend probleem waar we volop aan werken om dit op te lossen.

In de tussentijd kan je ook gebruik maken van onze website op PC om je rekeningen te beheren.

Dag allen, 

 

Ik heb nog steeds dit probleem, mijn zus had ook dit probleem maar zij kon na een week wel terug haar app normaal gebruiken.

 

Ik probeer nog eens een nieuwe herinstallatie te doen.

 

Groeten, 

Griet

Reputatie 4

Hallo @Griet VB,

We hebben vandaag vanuit onze technische dienst bericht gekregen dat het probleem moet opgelost zijn. Er gaat een nieuwe update van de app beschikbaar worden gemaakt om dit verhelpen.

Laat ons weten indien er toch nog een probleem is.

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Bij mij werkt het terug, zonder dat ik zelf een herinstallatie of update deed. Het heeft wat geduurd, maar prima dat het terug werkt. Merci.

Reageer