Hoe kan ik sommige facturen die in de Zoomit (en mail) van mijn man toekomen veranderen dat ik ze kan zien bij PC banking? Hij ziet dat namelijk niet!!
Bedankt
Hoe kan ik sommige facturen die in de Zoomit (en mail) van mijn man toekomen veranderen dat ik ze kan zien bij PC banking? Hij ziet dat namelijk niet!!
Bedankt
Dag
Dit kan gewijzigd worden door door te klikken op Ga Naar Zoomit (in de groene balk onder de titel).
Bij Instellingen op deze website kan je dit beheren.
Groetjes,
Lieze
geachte
mijn verrichtingen worden nog altijd naar het verkeerde e-mailadres gestuurd maar dit email adres verdwijnt. Gelieve de verrichtingen naar het nieuwe adreste sturen mvg
Dag
Ik heb je e-mailadressen uit je bericht verwijderd, want dit is een publieke website waarop iedereen mee kan lezen. Ik raad je aan om nooit zomaar persoonlijke gegevens zoals contactinfo of financiële info via het internet te delen.
Je kan je e-mailadres alvast wijzigen via Easy Banking. Deze handleiding kan je daarbij helpen:
Indien je ook je e-mailadres bij Zoomit wilt veranderen, dan kan je deze stappen volgen:
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.