Vraag

Zoomit

  • 10 May 2021
  • 3 reacties
  • 727 Bekeken

Hoe kan ik sommige facturen die in de Zoomit (en mail) van mijn man toekomen veranderen dat ik ze kan zien bij PC banking? Hij ziet dat namelijk niet!!

Bedankt


3 reacties

Dag @Luce ,

Dit kan gewijzigd worden door door te klikken op Ga Naar Zoomit (in de groene balk onder de titel).

Bij Instellingen op deze website kan je dit beheren.

Groetjes,

Lieze

geachte 

mijn verrichtingen worden nog altijd naar het verkeerde e-mailadres gestuurd maar dit email adres verdwijnt. Gelieve de verrichtingen naar het nieuwe adreste sturen mvg

Reputatie 7

Dag @dirkdaems 

Ik heb je e-mailadressen uit je bericht verwijderd, want dit is een publieke website waarop iedereen mee kan lezen. Ik raad je aan om nooit zomaar persoonlijke gegevens zoals contactinfo of financiële info via het internet te delen.

Je kan je e-mailadres alvast wijzigen via Easy Banking. Deze handleiding kan je daarbij helpen: 

Indien je ook je e-mailadres bij Zoomit wilt veranderen, dan kan je deze stappen volgen:

  • Meld aan via https://www.bnpparibasfortis.be/.
  • Klik bovenaan op Dagelijks bankieren en klik op Zoomit.
  • Klik vervolgens op Ga naar Zoomit om de Zoomit-website te openen.
  • Als het de eerste keer is dat je met deze site werkt, dan vraag Zoomit mogelijk zelf al om jouw contactgegevens in te voeren.
  • Gebeurt dat niet, klik dan bovenaan rechts op Instellingen.
  • Klik vervolgens op Wijzigen, pas je e-mailadres aan en klik op Bewaren.
  • Klik tot slot bovenaan in de zwarte balk op Terug naar de bank.

Reageer