Beantwoord

foutmelding na installatie Easy Banking app op nieuwe iPhone

  • 8 January 2024
  • 1 reactie
  • 161 Bekeken

hallo, na installatie van de app op een nieuwe iPhone lukt het aanmelden niet meer.

De fout die verschijnt, is

“Door een technisch probleem is deze functie tijdelijk niet beschikbaar. (EBA0010)”

Zowel op de Easy Banking app als op de HelloBank app is de fout dezelfde.

 

Aanmelden op de app met de vorige iPhone lukt wel nog steeds.

Wat zou het probleem kunnen zijn ?

 

bedankt

icon

Beste antwoord van LarsD 8 January 2024, 10:48

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4

Hallo @wimdevogelaere,

Bedankt voor je bericht.

Heb je al geprobeerd de beide applicaties Easy Banking App en Hello bank! app te verwijderen op het nieuwe toestel en daarna terug te installeren? 

Wij raden aan bij een terugkerend probleem het Easy Banking Centre te contacteren.

Je kan bellen met het Easy Banking Centre via Easy Banking App. Druk onderaan op Communicatie en kies Hulp en contact. Selecteer de categorie en het onderwerp van de vraag en klik nadien op Easy Banking Centre of Neem contact met ons op.

Maak je  geen gebruik van de app? Je kan dan bellen via 02 762 60 00 met je 5-cijferige Easy Banking Phone-code. Het Easy Banking Centre is open van maandag tot vrijdag van 7 tot 22 uur en op zaterdag van 9 tot 17 uur.

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Reageer